למרות הסכסוך: מאיה קיי ושחר חיון מתאחדות

שחר חיון ומאיה קיי היו חברות טובות עד שהיחסים התערערו כשגבר משותף נכנס למשוואה. השתיים סירבו עד כה להצטלם יחד לאותה חברה להן הן משמשות פרזנטוריות אך לא נותרה להן ברירה וכעת התייצבו יחד על הסט. מה היה שם? קבלו את כל הפרטים

זמן צפייה: 00:36

פעם צמד היפות מאיה קיי ושחר חיון היו חברות, הן בילו יחד הצטלמו יחד וחלקו אחת עם השניה חברות. ואז הגיע גבר שהפך ושיבש את מערכת היחסים בינהן מה שהלך והידרדר אפילו יותר בחודש האחרון. עד לפני כארבעה חודשים, השתיים שמשמשות פרזנטוריות ל"טוונטי פור סבן" דרש/ו לא להצטלם יחד לקמפיין מה שעד היום גרם להפקה לפצל את ימי הצילום לשניים ולהפריד אותם.

על פי דיווחים, הסכסוך בין השתיים התחיל בעקבות פרסומים על התקרבות בין מאיה קיי לאון רפאלי, האקס של שחר חיון ואף נטען שהשתיים הפסיקו לדבר ולהתייחס אחד לשנייה. בשבוע שעבר דווח ב"מאקו סלבס" כי העלילה הסתבכה אף יותר כשחיון יצאה לדייט עם אקס של מאיה בשם אמי רוזן. האם היא החזירה לה? ובכן, לא ברור אבל מה שכן ההפקה הצליחה לאחד היום את השתיים ליום צילום נשי משלהן, בו הן כיכבו יחד.

מאיה קיי
מאיה קיי | צילום: עדי שנפיק

אם תהיתם, סולחה לא נעשה ועל פי נוכחים במקום השתיים ממש לא נראו חברות. למרות שעל פניו שחר ומאיה הראו מקצועיות כשעשו פוזות יחד למצלמה ונענו לדרישות הבמאי, השתיים בקושי החליפו מילה על הסט ואף סירבו להתראיין יחד. אם תסתכלו בסרטון בראש הכתבה תראו שאפשר להרגיש את קרב החתולות עד למאחורי המסך, לא?

שחר חיון
שחר חיון | צילום: עדי שנפיק