אלכסיי מ'היפה והחנון' שם סוף לשמועות: "מעולם לא התנשקתי עם בר רפאלי"

לכבוד יום הולדתו ה-32 שחל היום, העלה אלכסיי מורוזוב פוסט חגיגי בו הוא שובר כמה מיתוסים לגביו: על הנשיקה שמעולם לא קרתה עם בר רפאלי, על השירות הצבאי ומה הוא עשה עם כספי הזכייה של 'היפה והחנון'?

אלכס מוזורוב

מזל טוב לאלכסיי מורוזוב, שחוגג היום 32 שנים. אלכסיי כנראה ייזכר לעד כאחת מדמויות הריאלטי הבולטות והאהובות בישראל, והוא ממשיך לעורר עניין ברשתות החברתיות. בפוסט שפרסם בחשבון הפייסבוק שלו חשף כמה עובדות על עברו, ובין השאר הפריך כמה מיתוסים שנוצרו לגביו במהלך השנים ע"י "כתבים רודפי סקופים ושל צופים וקוראים לא קשובים במיוחד", לדבריו.

כתבות נוספות ממדור תרבות ובידור:

"מאז שהייתי בן 27 נהגתי לפרסם ביום הולדתי פוסט ובו מבחר עובדות על עצמי" כתב אלכסיי בפוסט, "הפעם ארענן מעט את המנהג השנתי ואתמקד במה אני לא". בין העובדות הלא נכונות לגביו סיפר אלכסיי שהוא לא מיליונר, ושחלק נכבד מכספי הפרס הוקדש לרכישת בגדים: "לאחר זכייתי ב״היפה והחנון״ הוצאתי אלפי שקלים על בגדים חדשים - מפני שהייתי צעיר נלהב וחסר נסיון ולא החזקתי ברשותי לפני כן סכום כסף כה גדול ונגיש".

 

כמו כן, אלכסיי לא השתמט משירות צבאי: "לאחר גיוסי לצה״ל נוצר לו מיתוס חדש - שכביכול התחמקתי מן הגיוס ולאחר מכן השגתי מדי צה״ל כדי להופיע בהם מפעם לפעם במקומות ציבוריים על מנת להסתיר או לטשטש את עובדת ההשתמטות שלי. ובכן, אני לבשתי מדים כי הייתי חייל מן המנין ולא משתמט".

ומה לגבי הנשיקה עם בר רפאלי? כאן אלכסיי מרחיב ושופך אור על מיתוס שאולי לא ידעתם שקיים.

 

"לא היו דברים מעולם" הוא כותב. "בשנת 2013 רפאלי התנשקה עם השחקן ג׳סי היימן במסגרת פרסומת. חלק מהתהילה נפל עליי - למרות שהיימן כלל אינו דומה לי למעט העובדה שהוא גבר צעיר במראה אירופאי, ובצילומים של אותה פרסומת הוא הרכיב משקפיים והתלבש כחנון סטריאוטיפי. עם בר רפאלי אכן הזדמן לי לפגוש פנים אל פנים - בנסיבות מתוקשרות הרבה פחות במועדון תל אביבי שלא זכרתי את שמו. החלפנו כמה משפטים ואז רקדנו קצת ביחד, אך לא התנשקנו ולא קיימנו כל אינטראקציה מינית בינינו".