התגעגעתם? סוזי סורפרייז חוזרת אחרי 45 שנה למסך

45 שנים מאז שודרה התוכנית האחרונה בטלוויזיה הלימודית, "סוזי סורפרייז" הדמות האהובה שגידלה דורות שלמים, חוזרת ללמד את ילדי ישראל אנגלית יחד עם כוכבת הילדים היללי. כיאה לזמנים המשתנים, אחד הפרקים המתוכננים יציג לראשונה בתוכנית ילדים כל מיני סוגי משפחות, כולל משפחה גאה

סוזי סופרייז עם סוזי והיללי

סוזי מילר, המוכרת לישראלים רבים כ'סוזי סורפרייז' מהטלוויזיה החינוכית, חוזרת למסך ותככב בתכנית ילדים חדשה בשם 'I Speak English' יחד עם הילה הררי (היללי). עם יציאת כל פרק ייחשפו גם קליפים מיוחדים בהם מככבות סוזי והיללי כשלצידן האורחים בתכניות השונות, כשאת השירים החדשים לתכנית (בעברית ובאנגלית) כתבה היללי.

כתבות נוספות ממדור תרבות ובידור:

בין היתר, צפויים להתארח שלושה מכוכבי הילדים הגדולים בישראל: יובל המבולבל בפרק שיעסוק בצבעים, מני ממטרה בפרק שיעסוק בבעלי חיים וקוגומלו בפרק מיוחד, העוסק לראשונה בתוכנית ילדים, בסוגי משפחות ישראליות כולל משפחות גאות. את השירים החדשים לתכנית (בעברית ובאנגלית) כתבה היללי.

 

"זאת גאווה גדולה עבורנו לחלוק תכנית ובמה יחד. יש חשיבות גדולה לחשוף את הדור הצעיר מהגיל הרך לשפה האנגלית ואני בטוחה שהילדים יהנו לפחות כמו שאנחנו נהננו לצלם את הפרקים והקליפים", מספרת היללי.