מעיין אדם חושפת: "גילו לי סרטן נדיר בשחלה"

לפני חודשיים בדיוק גילתה מעיין אדם כי הנפיחות בבטן שלה לאחר הלידה היא לא קילוגרמים עודפים, אלא גידול של 25 ס"מ שהוסר בניתוח. כעת היא מעדכנת כי לאחר בדיקה פתולוגית התגלה כי הוא סרטני

מעיין אדם
מעיין אדם | צילום: אינסטגרם

הצרות לא מפסיקות להגיע, וכמעט שנה לאחר שאיבדה את אחותה מפל בפסטיבל הנובה ב-7/10, והתמודדה עם גידול ענק בבטן רגע לאחר לידת בתה השניה קדם, חשפה הערב מעיין אדם כי הגוש שהוצא מגופה ונשלח לבדיקה חזר - ונמצא סרטני.

בפוסט שהעלתה לאינסטגרם שלה כתבה: "לא רוצה לזייף את המציאות ולשמור יותר בבטן, הרי מלכתחילה זו הסיבה להכול. חזרו התשובות מהפתולוגיה, הגידול שלי הוא סרטן נדיר בשחלה, ואני כבר כמה שבועות בבדיקות לחפש עוד גידולים או שאריות", כתבה אדם. "כל הבדיקות חזרו עד כה מצוינות, אני אופטימית ומרגישה שהיה לי מזל. אם הגידול לא היה גדל כל כך מהר, לא הייתי מבחינה בו והסרטן היה מתפשט לגרורות באין מפריע".

"בסוף השבוע עברתי עוד ניתוח ארוך כחלק מהבירור ובעוד כמה שבועות יגיעו תוצאות שלאחריהן יהיה אפשר לקבל החלטות", שיתפה אדם. "הלוואי שלא תדאגו לי, ולא תתנו לי מבט מרחם ברחוב, כי באמת מצבי טוב! אני מרגישה בת מזל! ושזכיתי בעוד הרבה שנים עם המשפחה, החברות, והבנות המושלמות שלי".