דניאל גרינברג חושפת הכל: "הרגישו בנוח להסתיר ממני משהו כל כך חשוב"

דניאל גרינברג סוף סוף נותנת תשובות לאחד הסיפורים שהעסיקו לא מעט אנשים בשבועות האחרונים וסיפרה בדיוק מה קרה עם המטפלת, מדוע פיטרה אותה ומדוע הוציאה לה מכתב מעורך דין

זמן צפייה: 00:53

דניאל גרינברג מקפידה מאוד לתת בתקופה האחרונה חומר עסיסי לכתיבה, כשהיא מספקת מדי יום רכילות חדשה ומוסיפה שמן למדורה. אחרי חודשים בהם לא מעט דובר על אשתו לשעבר של הזמר אייל גולן, שלאחרונה אף סיימה איתו סבב ב' של מערכת יחסים - היא מחליטה לעשות סוף לשמועות, הפעם בכל הקשור לסכסוך עם המטפלת. בקצרה, אם במקרה ואיכשהו אתם לא מעודכנים, גרינברג החליטה לפטר את המטפלת שלה, מאיה זיו זאת לאחר שגילתה שהסתירה ממנה משהו שקשור לילדים בעוד שהאקס ממשיך להעסיק אותה. שלשום בילתה זיו בהופעתו של גולן, כשזה אף הקדיש לה שיר על הבמה.

כעת, אחרי אינסוף ביקורות החליטה דניאל לשים את הכל על השולחן וסיפרה בחשבון האינסטגרם שלה בדיוק מה קרה. "לא קיבלתי את הדיווחים שהייתי צריכה לקבל לגבי הילדים שלי, שקשורים לביטחון שלהם. הייתי בטיסת עבודה והילדים עברו תאונת דרכים לא תחת המשמרת שלי והרגיש בנוח להסתיר את זה ממני כי אולי לא צריך להטריד אותי, כי לא צריך להדליק אותי או לא יודעת. פשוט לא עדכנו אותי בדבר כל כך חשוב שזה הילדים שלי, שעברו משהו שאולי אני כאמא צריכה לדבר איתם או להעלות להם את המודעות או לבחון האם הם בטראומה".

"עצוב היה לגלות את זה אחרי שבוע שכבר חזרתי מילד בן 3 שמספר לי הכל ואני מאמתת את זה. אז זה לא נעים שמסתירים ממך משהו חשוב שקשור לילדים. יש פה משהו מעבר וזה פגע בסמכות שלי כאמא שיודעת לקחת את ההחלטות האם צריך לדבר על הדבר הזה" סיפרה וכמעט דמעה. "פשוט הוציאו אותי מהתמונה. אני חושבת שכל אחת מכן אם היה קורה מצב שהילד שלכן בפחד או סכנה הייתן רוצות לדעת על מקרה כזה למרות שלא קרה כלום ברוך השם. זה לא אומר שאין צורך לשתף את האמא של הילדים במקרה כזה או אחר".

לגבי הסכסוך עם המטפלת גרינברג הבהירה: "אז שואלים למה עורך דין? למה ביקשתי להוריד את התמונות? לי הרגיש שמשהו התבלבל שם, משהו קצת איבד את התפנית שלו. הרגשתי שמשהו לוקח את התשומת לב מהשמירה על הילדים שלי לטובת פרסוים כאלה ואחרים בסטורי למטרת העלאת עוקבים ולכן בחרתי שכאשר הילדים שלי לא איתי הם בידיים שאני יודעת שאין התעסקות אחרת חוץ מלדאוג להם ולהיות אלף עיניים עליהם".