תפנית בעלילה: אייל גולן הקדיש שיר למטפלת שדניאל פיטרה

בעוד שדניאל גרינברג פתחה חזית עם מאיה זיו, המטפלת של ילדיה, ואף פיטרה אותה, נראה שהאקס אייל גולן נמצא איתה ביחסים מאוד טובים, עד כדי כך שהקדיש לה שיר בהופעה בקיסריה. וגם: נוכחות מפתיעה נוספת באותו מופע, אחות של דניאל, קארין, שהגיעה לצפות בגיסה לשעבר ובילתה עם הבייביסיטר בקהל. מבולבלים? גם אנחנו

אין תחליף? דניאל גרינברג עם מאיה זיו ומיאל
דניאל גרינברג עם מאיה זיו ומיאל | צילום: אינסטגרם

אין ספק שהחיים של דניאל גרינברג הפכו למעניינים במיוחד בחודשים האחרונים, בטח מאז הפרידה השנייה של מאב ילדיה והגרוש שלה, אייל גולן. היא הספיקה למצוא בית חדש לאחר שמציצן הטריד את מנוחתה, היא פצחה במערכת יחסים חדשה וגם - פיטרה את המטפלת אחרי שנים של עבודה צמודה. עוד בחודש שעבר השתיים בילו יחד בסן טרופה, אלא שמסיבה שטרם פורסמה, החליטה גרינברג לפטר את מאיה זיו, המטפלת של ילדיה, רון ומיאל, ואף דרשה ממנה להסיר את התמונות שהעלתה עם ילדיה הקטינים. בעוד שדניאל החליטה לחפש מישהי חדשה, גולן דווקא ממשיך להעסיק את זיו בת ה-20 ואפילו אירח אותה אמש בהופעה שלו - והקדיש לה שיר.

כתבות נוספות במדור סלבס:

דניאל גרינברג ומאיה זיו
דניאל גרינברג ומאיה זיו | צילום: אינסטגרם

זיו הגיעה יחד עם שלוש חברות למופע בקיסריה, ואף זכתה להקדשה אישית של השיר "אהבה של ילדים". על הבמה מול אלפי הצופים אמר גולן: "השיר הבא מוקדש למאיה הבייביסיטר של הילדים שלי שהם כל כך אוהבים". דבר נוסף מעניין שקרה באותו הערב הוא העובדה שגם קארין גרינברג, אחותה הגדולה של דניאל, בילתה באותה הופעה בדיוק ושרה את השירים לצד זיו. נראה שקארין עשתה מעשה שעשוי להיתפס כשנוי במחלוקת: גם לבלות עם הבייביסיטר שאחותה פיטרה, וגם להגיע להופעה של האקס שלה. טרום ההופעה העלתה גרינברג תמונה עם גולן וכתבה "כפרה עליך".

קארין גרינברג, מאיה זיו
קארין גרינברג, מאיה זיו | צילום: אינסטגרם
אייל גולן, קארין גרינברג
נשארו קרובים. אייל גולן, קארין גרינברג | צילום: אינסטגרם