בזמן שהיחסים עם אחיה מסלימים: ספיר בורגיל וסתיו קצין בסולחה

ספיר ושניר בורגיל שוב רבו ואפילו החליטו לעשות את זה בפומבי ברשתות החברתיות. סתיו קצין נשאלה על הסכסוך בין האחים והדרך הייתה מהירה לסולחה מפתיעה עם ספיר. מבולבלים? קבלו את כל הפרטים

סתיו וספיר האח הגדול עונה 5
סתיו וספיר | צילום: האח הגדול

נכון שלראות את שמות הכוכבים של העונה האחרונה של "האח הגדול" גורם לנו להרגיש כאילו אנחנו בקיץ 2023 והחיים עדיין יפים? ובכן, למרות הכלך נראה שיש דברים שלא משתנים למרות הכל. צמד האחים שניר וספיר בורגיל נכנסו לריאליטי על תקן האחים בנתק, והם באמת הצליחו לשקם את היחסים במהלך התוכנית ולשוב להיות חברים. מאז שיצאו מהבית המפורסם, כשכל אחד אוחז בזוגיות חדשה לאחרונה חתול שחור עבר בינהם שוב, המשיכו לכבס את הכביסה המלוכלכת בחוץ וגם כמו – להסיר עוקב.

צילום: מתוך האינסטגרם

סתיו קצין ערכה אתמול סשן שאלות תשובות ונשאלה מה היא חושבת על הריב החדש של האחים. "האמת בעדו" כתבה והציגה תמונה של שניר והוסיפה "כי אני כל כך מכירה את ספיר ויודעת שהיא הייתה קנאת לאחיה ומאוד שתלטנית. זה לדעתי ולצערי אחת הסיבות שהם כל הזמן בנתקים ולשניר לא חסר אגו...אז...". למרות הדברים שכתבה על ספיר נראה שזו דווקא מצאה את העניין הזדמנות להשלמה והגיבה לסתיו לסטורי ומשם הדרך לסולחה הייתה מהירה.

צילום: מתוך האינסטגרם

"יפה שלי במקום לחפש כותרת מיותרת בואי נתעסק באהבת חינם. את מוזמנת אלינו לקפה נשים הכל בצד. אני ואברהם מחכים לך ברבי" כתבה לה בורגיל בפרטי ואילו סתיו ענתה "כן היא שלחה לי הודעה על הסטורי שלי ומשם זה זרם לסולחה. הלב שלי תמיד פתוח למי שמבקש סליחה. תמיד אמרתי את זה". עוד הוסיפה קצין מסר לכל העוקבים שלה וכתבה: " כשיוצאים מתוכנית טלויזיה ונראה שהכל משחק בסוף אנחנו אנשים אמיתיים ויש קשרים שמצליחים לשמור ויש כאלה שלא..עברנו חוויה מטורפת ואני שמחה שאנחנו אחרי השיחה מחכה לך עם הר של ממתקים"