נפלה עטרת ראשנו: אורי ששון והחברה נפרדו

מתנה משמחת למין הנשי: לאחר חמישה חודשים, הג'ודקא אורי ששון ובת הזוג מיתר בילו הפרידו כוחות. קבלו את המצטרף החדש לשוק הרווקים הרווקות

נכון, בקושי הספקנו להתאושש מביטול החתונה של לוסי דובינצ'ק  והפרידה המפתיעה של סטטיק ובת הזוג נופר גולן עליהם קראתם כאן לראשונה, עכשיו אנחנו נאלצים לבשר לכם על הפרידה הטרייה בביצה.

במיוחד לכבוד יום האשה, רשת סלבס מפנקת את המין הנשי בבשורה משמחת: תכירו את המצטרף את החדש לעולם הרווקים הנחשקים המקומי, אורי ששון שנפרד מבת הזוג מיתר בילו אחרי למעלה מחמישה חודשים של זוגיות. תפתחו שמפניות

 

בוקר.. (-:

A post shared by Sasson Ori (@ori_sasson) on

כזכור, לפני כחודשיים סיפרנו לכם על הבת הזוג החדשה ובת המזל של הג'ודקא האולימפי, אבל לפני שהספקתם להתרגל לאהבה הטרייה של ששון אנחנו נאלצים לספר לכם שהשניים החליטו להפריד כוחות.

על פי מקורבים לזוג הצעיר, השניים החליטו במשותף על פירוק החבילה וללכת כל אחד לדרכו. האם יש סיכוי לקאמבק? על פי אותם מקורבים האהבה עדיין שוררת בין השניים אבל אין לדעת מה יקרה בעתיד. לאחרונה ששון נצפה באירועים שונים בלעדי בילו, מה שהעלה שמועות רבות שהתגברו אחרי שהשניים הספיקו להעלות תמונות משותפות.

נזכיר כי ששון ובילו , סטודנטית בבינתחומי, בת ה-23 העובדת בפולגה החלו לצאת לפני כחצי שנה, תחילה הזוגיות שלהם נשמרה בסוד הרחק מאור הזרקורים ושלושה חודשים אחרי החליטו להוציא אותה לאור באירוע ספורט מתוקשר אליו הגיעו ביחד.

[brightcove_iframe video_id='celebs_reshet_061' autoplay='0' autoplay='1' credit='' kid='1_pl8byp09' duration='7']

עוד ברשת סלבס 

https://13tv.co.il/item/entertainment/cinema/news/antebe-170512/

https://13tv.co.il/item/entertainment/celebs/business-gossip/mizrahitefahot-157272/

https://13tv.co.il/item/entertainment/celebs/business-gossip/marcandre-ter-stegen-wedding-184972/

רק חודשיים עברו מהרגע בו חשפנו לפניכם את הפרטים על החברה החדשה של ששון וכבר מגיעות הבשורות הרעות. לרשת סלבס נודע כי ששון ובת הזוג מיתר בילו, החליטו להיפרד. השניים לפי מקורבים אליהם הבינו כי הקשר ביניהם פשוט לא עובד עם כל האהבה שבדבר, לאחר שנפגשו ודיברו, החליטו לפרק את החבילה וללכת כל אחד לדרכו. אותם מקורבים כי הפרידה נעשתה ברוח טובה ככה שאין לדעת אם יהיה קאמבק. מה שבטוח הוא שששון שנחשב לאחד הגברים המבוקשים בארץ חוזר לשוק הפנוים פנויות, שלא תגידו שלא ידעתם.

נזכיר כי ששון ובילו , סטודנטית בבינתחומי, בת ה-23 העובדת בפולגה החלו לצאת לפני כחצי שנה, תחילה הזוגיות שלהם נשמרה בסוד הרחק מאור הזרקורים ושלושה חודשים אחרי החליטו להוציא אותה לאור באירוע ספורט מתוקשר אליו הגיעו ביחד. מאז השניים שמרו על זוגיות יציבה, עד לרגע זה כמובן.

רוצים עוד? עקבו אחרי גיל משעלי בטוויטר