כל הפרטים על החתונה של אורן חזן

איפה יתחתן חבר הכנסת ומתי? הבאנו לפניכם את כל הפרטים המפתיעים

זמן צפייה: 02:43

לפני פחות מחודש חבר הכנסת אורן חזן כרע ברך והציע לבת הזוג שלו בחודשים האחרונים רינת קוטקובסקי להינשא לו. מסתבר שחבר הכנסת חזן לא אוהב לבזבז זמן והוא כבר סגר תאריך ואולם שיארח את החתונה המדוברת, כי מה שלוקח לאחרים כמה חודשים טובים לחזן לוקח כמה שבועות. אז איפה ומתי? כל הפרטים לפניכם.

 

חזן וקוטקבסקי
חזן וקוטקבסקי. צילום: אור גפן
יממה לפני שהוא נוסע לחגוג בליכודיאדה באילת עם חבריו, חזן מתחיל בארגוני החתונה. אל האירוע המדובר צפויים להגיע למעלה מאלף איש וביניהם חברי כנסת, שרים, אנשי עסקים וסלבריטאים. אירוע רב המשתתפים יערך במתחם האירועים "דוריה" שבשפלה, אותו מתחם בו התחתן הכדורגלן אופיר קריאף בחתונה מפוארת במיוחד אליה הגיעו בכירי הכדורגלנים. מה שיותר מפתיע מהמיקום הוא התאריך הקרוב באופן קיצוני. החתונה תערך עוד פחות מחודש! ב-12 בפברואר. אז זה הזמן לשריין את התאריך.
גם על החלק האומונותי של האירוע אנחנו יכולים לספר לכם. הזמרת האהובה דקלה נבחרה לשיר באירוע.חליפת החתן שתככב במדורי החדשות והרכילות השונים עדיין שמורה בסוד. נזכיר כי חזן שלף טבעת בתחילת החודש במהלך הצגה בהיכל התרבות במודיעין והציע לקוטקובסקי להתחתן איתו, היא אמרה כן וכל השאר היסטוריה. בנוגע לשמועות על הריון, נספר כי השניים מכחישים את העניין בתוקף.
 

save the date
save the date