לא מצא את הטבעת בחופה: הדרמה שהתרחשה מאחורי הקלעים בחתונה של שחף וטליה

יוצא "האח הגדול" שחף רז התמודד עם אחד הרגעים הכי מלחיצים שחתן עשוי להיתקל בהם, כשברגע הענקת הטבעת לטליה בחופה - הוא לא הצליח למצוא אותה. אז מה היה שם? עכשיו הוא מסביר לראשונה

זמן צפייה: 00:22

מי שהתחתן יודע איך תמיד לפני האירוע הגדול יש חלומות מוזרים על כל מיני תרחישים הזויים שעשויים לקרות באחד הערבים הכי משמחים בחיים. ובכן, מעבר לחיוכים והדברים היפים שראיתם בתיעודים מהחתונה של יוצאי "האח הגדול" טליה עובדיה ושחף רז, היה גם רגע מאוד מלחיץ בו נראה החתן מחפש את הטבעת שעליו להעניק לטליה בחלק הכי חשוב של החופה. לאחר שסרטון שרץ ברשתות החברתיות תיעד את רגעי החרדה, מצא רז זמן להסביר את הפאדיחה שקרתה.

כתבות נוספות במדור סלבס:

 

"קודם כל הטבעות היו שמורות יפה מאוד, הן היו אצל רובין (מנהל האירוע) כל הערב" סיפר רז אחרי שהתאושש מהחתונה. "אחר כך העברנו את זה לבחורה שמנהלת את החופה, הנחתי שהיא תעביר את זה לרב, אבל מה שקרה זה שהיא שמה את הטבעת על השולחן ליד היין, בתוך הקופסא, ואז כשחיפשו את הטבעות אני מסתכל ימינה ושמאלה ולא רואה אותה, אז חיפשתי את רוברט ולא ראיתי אותו בין כל האנשים. אבל זה היה סנטימטר מהרב ואף אחד לא ראה את זה".

מסתבר שזו לא הייתה הפאשלה היחידה כי בלי שאפילו שם לב, רז הספיק לאבד את הטבעת שלו זמן קצר אחרי שקיבל אותה. "מה שאתם לא יודעים זה מה שקרה אח"כ, הגעתי באיזשהו שלב לחדר חתן כלה, פתאום ליאל אלי באה עם משהו ביד ואומרת לי שחף אתה לא מאמין מה מצאתי ליד החופה" סיפר והוסיף "אף אחד כבר לא שם, בדיוק מנקים שם את האזור, וליאל אלי לא יודע מה עשתה שם אבל היא מצאה את הטבעת שלי. הטבעת של טליה כבר הייתה על היד שלה, אבל את הטבעת שלי שכחתי ממנה לגמרי, זה לא היה חלק מהטקס". סוף טוב הכל טוב והטבעות מצאו דרך לאצבעות. אנחנו מקווים שישארו שם לעד!