עזבה את הבית עם התינוק: אליקו ובת הזוג במשבר ביחסים

שבועיים בלבד אחרי הלידה המדוברת שהועברה בשידור חי, שדרן הרדיו אליקו ובת הזוג הצעירה לירז ארז חווים משבר ביחסים שייתכן שיוביל לביטול החתונה הצפויה

אליקו, לירז ארז
אליקו, לירז ארז | צילום: טיקטוק

צפיתם את זה מגיע? ובכן, אי אפשר להגיד שלא... שבועיים בלבד אחרי הלידה הכי מדוברת של השנה ששודרה לעוקבים בשידור חי, אליקו כהן ולירז ארז במשבר ביחסים, כך דווח היום ב״וואלה! סלבס״. על פי הידיעה, שבוע בלבד אחרי שחגגו אירוע ברית לבנם הבכור לו העניקו את השם ג׳ון, מערכת היחסים בין השניים נקלעה לחילוקי דעות וארז עזבה את ביתם המשותף יחד עם התינוק ועברה להתגורר בבית אמה בתל אביב.

שעות ספורות אחרי הדיווח התמונה אף מתבהרת יותר וישנם גם דיווחים על פרידה של ממש. על פי גורמים השונים החתונה שתוכננה להיערך בארבעה ביוני עברה להולד, וחלק מבני המשפחה אף קיבלו עדכון על ביטול האירוע. בנוסף, נראה שעורכי דין נכנסו לתמונה בדיונים על סיום היחסים ומשמורת על בנם העולל.

אליקו, לירז ארז
אליקו, לירז ארז | צילום: אינסטגרם

 

כזכור, זו לא הפעם הראשונה שהשניים חווים משבר בזמן הקצר בו הם מתראים, אך היה נראה שהדברים הסתדרו באוגוסט האחרון  השניים התארסו אחרי שבעה חודשי זוגיות בלבד. מאז הם הספיקו להכריז על הריון ראשון וכאמור לשבור את הרשת עם לידה בשידור חי. הצמד קיבלו לא מעט תגובות על מערכת היחסים בינהם בעקבות פער הגילאים הגדול ועל ההחלטה לשדר רגע כל כך אינטימי לעיני כל. כעת, גם ברגע פחות יפה השניים מככבים בכותרות ונראה שאת זה הם לא היו רוצים שכולם יידעו.