לי בירן מתרגל לאבהות וחושף: "אני סביב אליאנה, אישה שהביאה נס לעולם צריך לדאוג לה ולפנק אותה"

לי בירן הפך לאחרונה לאבא בפעם הראשונה, לאחר שהוא ואשתו אליאנה תדהר הביאו לעולם את בנם נבו. הוא התייצב על סט צילומי קמפיין להלבשה תחתונה וחשף חוויות מחיי ההורות, וגם: מה הדבר ההזוי ששלום מיכאלשווילי אמר לו ימים ספורים לפני הלידה - והתממש רגע אחרי שהתינוק יצא?

זמן צפייה: 03:39

אחד מהצמדים הכי אהובים בתעשייה הביאו בחודש שעבר נס לעולם והפכו להורים לראשונה. בעוד שאליאנה תדהר עסוקה בלהחלים מהלידה ולטפל בנבו הקטן, האבא הטרוט לי בירן יצא להביא כסף הביתה, השכים קום ויצא לצילומי קמפיין חדש לחברת ההלבשה התחתונה דלתא, להם בדרך כלל אשתו משמשת כפרזנטורית. השחקן והזמר, שכבר מזמן הוכיח שהוא אחד הגברים הג'נטלמנים, התייצב הבוקר על הסט, הקפיד להרים לאשתו במהלך כל הריאיון והקסים אותנו בכל תשובה שלו.

לי בירן
משוויץ בתמונה של הבייבי. לי בירן | צילום: רפי דלויה

כתבות נוספות במדור סלבס:

"אנחנו לא ישנים. זה אושר עילאי. אבל אנחנו עוד לומדים את זה בעצמנו", סיפר האבא המותש שעדיין מתרגל לטייטל החדש שלו. "אנחנו סביבו 24/7 ואני גם סביב אליאנה כי אישה שהביאה את הנס הזה לעולם, צריך לדאוג לה ולפנק אותה". בירן, שבקושי מצליח לפקוח את העיניים, סיפר כי הוא ער יום ולילה, ולמרות שהוא בן אדם של מילים - אחד הדברים שהכי מאתגרים אותו בימים אלו זה לתת מילים למה שהוא מרגיש. "עוד לא מצאתי את המילים לתאר את החוויה הזאת. יש המון אתגרים אבל אתה מבין בשביל מה אתה עושה את זה", כך סיפר.

עוד סיפר בירן על מקרה מאוד משעשע שקרה שלושה ימים לפני הלידה, אז נפגשו עם חברי "מה קשור" כדי שיצחיקו את אליאנה ויעזרו לה לזרז את הלידה. לא תאמינו מה שלום מיכאלשווילי אמר לזוג הצעיר, דבר שהתממש עוד בחדר הלידה. צפו בריאיון המלא בראש הכתבה