בן אדם חגג יום הולדת - ותופתעו לגלות מי הוזמן אך לא הגיע

פחות משבוע אחרי שהודח מ"האח הגדול", בן אדם הרים חגיגת יום הולדת, אליה הזמין את כל הדיירים שהכיר בבית הסגור. בין כל מי שבא להרים כוסית, היו שניים שבחרו לא להגיע לשמוח איתו

בן אדם
בן אדם | צילום: אור גפן

בעוד שבבית "האח הגדול" הדיירים עדיין מתרגלים לאורחים החדשים שהצטרפו למשחק ומנסים להעביר את הימים בכיף, החבר'ה שהספיקו להיות מודחים מהמשחק מתחילים לנצל את רגעי התהילה שלהם, לבלות אחד בחברת השניה ולעשות חיוכים למצלמה. בן אדם, שיצא בשבוע שעבר מהבית אחרי 49 ימים של משימות וחיכוחים, הודח כנראה בדיוק בזמן, היישר לחגיגות יום ההולדת ה-35 שלו.

תוך חמישה ימים הספיק אדם, שחקן במקצועו, להרים הפקה מושקעת והזמין את בני המשפחה, החברים והקולגות לתוכנית לחגוג איתו את היום המאושר שלו ב״קונטנטו״ במלון קרלטון בתל אביב. איך בין הרשימה המכובדת של הנוכחים, בינהם אורית ולירון טנג'י שהיו הראשונות לפתוח את האירוע, כמו גם דנה זן שושן, תום ברכה, צחי פלג, וגם מלי קליגר, אפילו ברק מדר התייצב רגע אחרי שחזר מבילוי ב"טומורולנד" יחד עם בת הזוג אופק.

אורית ולירון טנג'י
עכשיו מסתדרות. אורית ולירון טנג'י | צילום: רפי דלויה
בן אדם, תום ברכה
בן אדם, תום ברכה | צילום: אור גפן

אך בלטו בהיעדרם שתי דמויות שאמנם הוזמנו לאירוע בדיוק כמו כולם, אך דווקא בחרו שלא להגיע. דינור אבשייב, המודחת הראשונה שגם כונתה על ידי רבים כ"פספוס של העונה" בחרה שלא לבוא, כמו גם יהב אהרבור, המודח הטרי יחסית שבאופן מפתיע לא בא לחגוג עם החברים לתוכנית.

כוכבי "האח הגדול"
כוכבי "האח הגדול" | צילום: אור גפן
ברק מדר ובת הזוג אופק
ברק מדר ובת הזוג אופק | צילום: אור גפן
בן אדם וההורים
בן אדם וההורים | צילום: אור גפן