רן דנקר על לחיצת היד שלא הייתה: "כולם לקחו את זה בטוב. התקשורת אוהבת לעשות יותר ממה שזה"

"אם היית מספרת לי לפני שבוע וחצי שאופיע בפני ג'ו ביידן, הייתי חושב שזה חלום הזוי": רן דנקר שהופיע בפני אלפי אנשים ובאינספור אירועים מרגשים מודה שהמפגש עם נשיא ארצות הברית היה לא פחות מהגשמת חלום. איך הרגיש כשביידן קם להודות להם, מה דעתו על אי-לחיצת היד של יובל דיין ומול מי היה רוצה להופיע בעתיד? צפו בריאיון המלא

זמן צפייה: 04:04

אתמול, בסיום הופעתם של רן דנקר ויובל דיין בבית נשיא המדינה יצחק הרצוג, ניגש נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן להודות להם, אך בעוד דנקר השיט את ידו, יובל דיין הסתפקה בקידה - למרות ידו המושטת של ביידן, מאחר והיא שומרת נגיעה.

כתבות נוספות בתרבות ובידור:

לחיצת היד שלא הייתה הפכה במהרה לשיחת היום ברשתות וגררה את דיין להגיב :"לא הייתה לי חלילה כל כוונה לפגוע אלא אך ורק לייצג את המדינה שלנו בכבוד ולהישאר נאמנה לערכים שלי כבחורה דתייה. דאגתי להודיע מספר פעמים לכל מי שרק אפשר מטעם בית הנשיא שאני שומרת נגיעה".

רן דנקר ויובל דיין בבית הנשיא
רן דנקר ויובל דיין בבית הנשיא

רן דנקר שהיה לצידה מספר בריאיון לנריה קראוס כי החוויה לשיר מול נשיא ארצות הברית הייתה חוויה חד פעמית ומאוד מרגשת: "זה להיות אורח בעולם אחר - בעולם הפוליטיקה. באתי על תקן אלה שבאים לשיר שיר תקווה ולהביא קצת רוח. מבחינתי זה היה הגשמת חלום", סיפר דנקר. "לא שזה קשור, אבל אני גם אזרח אמריקאי, כך שזה היה רגע אדיר לשיר מול נשיא ארצות הברית ומול נשיא המדינה", הוסיף.

"ראינו במהלך כל השיר שהוא כל כך התרגש, חייך והיה בתוך המוזיקה, כך שזה היה מאוד טבעי שהוא הזמין אותנו אליו. זה היה רגע מאוד מרגש", סיפר דנקר.

יובל דיין
יובל דיין | צילום: יובל בניאן

על תקרית אי-לחיצת היד של יובל דיין סיפר דנקר כי הוא מאמין שאיש באמונתו יחיה וצריך לכבד כל אדם על בחירותיו: "כולם לקחו את זה בטוב ובאהבה, אני חושב שהתקשורת אוהבת לעשות יותר ממה שזה", סיכם את הנושא. צפו בריאיון המלא