הסכסוך ששבר את הרשת: סמיון גרפמן תחת איומים מחברו לשעבר דניס צ'רקוב

דניס צ'רקוב החליט לפתוח במלחמה מול החבר הטוב לשעבר סמיון גרפמן ובפוסט ארוך גידף אותו, חשף "את האישיות האמיתית שלו" ואף איים עליו. "אתה תשלם על מה שעשית לי - בבריאות, בנפש, ובכסף"

סמיון
סמיון | צילום: צילום מסך

עד לפני כארבע שנים הם היו צמד חמד. היו מבלים יחד, מופיעים יחד ואפילו רצו יחד לבחירות. אך חתול שחור עבר בינהם והם בנתק בשנים האחרונות, כשכל אחד פנה לכיון אחד. אמש, פוסט של כוכב הרשת דניס צ'רקוב עורר סערה ברשתות החברתיות, כאשר הבטיח בשעת לילה מאוחרת "מחר אני הולך לספר לכם מי זה סמיון גרמפן הבן שר**טה". תחילה העוקבים חשבו כי מדובר בפריצה, אך ככל שעבר הזמן נראה שמדובר בסכסוך אמיתי שצובר תאוצה. רגע לאחר שידור הכתבה ב"צינור" שעוסקת ב"לאן נעלם סמיון", החליט דניס לפתוח חזית מול סמיון.

דניס צ'רקוב על סמיון גרפמן
דניס צ'רקוב על סמיון גרפמן | צילום: פייסבוק

בתגובות לפוסט שהעלה כתב: "סאגי, יש לך ציאניד? מחפש לחבר רוסי מסריח בן 50", "סמיון גרפמן הנרקומן היה מכריח אותי לקנות לו קוקאין השרמוטה", עוד הוא כתב בתגובה לאדם אחר: "הפריצה היחידה שתהיה זה אני לתחת של סמיון עם מפתח צינורות", או "מחפש רכב להטמין בו מטען חבלה שיתאים לרוסי מסריח בן 50 שמשחק אותה עבריין, אבל בפועל הוא זונה וחייב שיהיה ידני כי אני רוצה לשים בלוק ולדרדר מצוק, עד 5 אלף לא חייב טסט".

בשעה האחרונה העניינים אפילו הדרדרו כאשר העלה פוסט בו כתב: "אתם כבר שנים לא רואים אותנו ביחד, ולא יודעים מה הוא עשה לי ומי הוא האיש הרע הזה. את ההודעה הזאת אני בוחר לשלוח כאן בפומבי כי חשוב לי שכולם יקראו אותה ויבינו מה עבר עליי, במיוחד האנשים שנמצאים בקבוצה כאן חשוב לי שתהיו מעודכנים ותדעו, אך ההודעה מופנת לסמיון העבריין ההומופוב המורשע גרפמן. סמיון תקשיב טוב, אתה במשך שנים על גבי שנים פגעת בי, לכלכת עליי עם כל אדם אפשרי שפגשת, דיברת מאחורי הגב שלי עם כל התעשייה וניסית לשים לי רגליים בכל מקום, ויש לי את כל ההוכחות לכך ודברים שראיתי בעיניים ואף שמעתי מאינספור אנשים ללא הפסקה בשנים האחרונות" כתב.

דניס צ'רקוב
דניס צ'רקוב | צילום: אינסטגרם

"נתתי לך את כל הלב שלי ומה עשית בחזרה? ביקשת ממני להמשיך לעבוד ככה כמו חמור שמה שאני מרוויח הולך אלייך ומה שאתה מרוויח גם הולך אלייך, בגללך נכנסתי לחובות, בגלל חלומות שלך שאפילו לא הסכמת שאהיה בהם, אפילו לרשימה שלך לא הכנסת אותי, לא שבאמת אכפת לי,על הזין שלי, אבל זה רק מראה איזה אדם אתה...אתה ניסית להרוג אותי, דרכת עליי עם הנעל וסובבת, ממש רצית לגמור אותי, אבל זה לא הצליח לך, בשנים האחרונות ישבתי עלייך טוב מאוד ואגרתי מידע, ובעיקר הרבה מאוד עוצמה וכוח - כי בך צריך לפגוע הכי חזק שרק אפשר שתלמד לכל החיים שלך לא לפגוע באחרים. אני שתקתי ושתקתי, אבל אחרי מה ששמעתי וראיתי - עד כאן, נשבר לי הזין לשתוק. תקשיב טוב עכשיו, אני הולך להקדיש את כל הזמן והאנרגיה שלי בשביל לפגוע בך בכל דרך אפשרית שעומדת לרשותי".

עוד גולל בפוסט הארוך: "אני רוצה שכולם ידעו כאן שאתה אדם קטן ושפל, עבריין מורשע ומלשין, אתה נרקומן שעושה סמים שאילץ אותי מאות פעמים במהלך השנים כשגרנו ביחד לרדת לקנות לך קוקאין כל יומיים כי לא רצית שהסוחר סמים יראה את הפרצוף נעילות שלך. בקרוב אני אוציא לרשת את כל האמת עלייך בסדרת תחקירים שעשיתי, וברוך השם יש הרבה אנשים שפגעת בהם ושונאים אותך שנאת מוות. אני מאמין שאתה לא תאהב בכלל, אבל אין מה לעשות, תאכל את החרא שלך, אתה בן אדם רע ורשע שמגיע לו את כל הרע שבעולם לעצמו. יצא לי לעקוב בקבוצה אחרי השיחות שמתנהלות כאן וראיתי איך לא פעם איימת על סניה ועוד אנשים שאתה עבריין ואתה מסוכן ולא כדי להתעסק איתך, אז קדימה בוא תעמוד מולי נראה כמה אתה עבריין, קדימה בוא אני מחכה, הינה מול כולם אני אומר, בוא יא עבריין, תביא כלי ובוא, תגיד לי רק מתי ואני טס אלייך כמו קסאם.

סמיון כשאתה עבריין מורשע שעשה הונאות במיליונים והורשע על כך ואפילו הודה ועוד אשכרה אומר בשידור חי בצינור "אני עבריין ואני גאה בזה, תבדוק עבר פלילי שלי" ועוד ממשיך ומאיים על מרואיין, מי אתה חושב שאתה?
הזוי גם שלא שומעים את התגובה שלך על החברה המפוקפקת שאתה שותף בה, למה לא קוראים לך לאולפן לתת תשובות? תאמין לי הצביעות חוגגת, או שאולי אתה לא מביא מפסיק רייטינג, כי ידוע כבר לכולנו מה מניע אותם ומי האלוהים שלהם.
תגיד שאלה לי אלייך, איך זה מסתדר כל הדיבור הזה והאיומים האלה עם התעודת שוטר שלך? תחליט או שאתה שוטר או שאתה עבריין, אתה יודע מי האנשים שקופצים מצד לצד בעולמות האלה? מלשינים וזונות.
אני אומר לך מעכשיו אני מת איתך ביחד, אני אשפיל אותך ואפגע בך וארדוף אותך בגלוי ובסמוי, ביום ובלילה. ואני גם אעדכן כאן בקבוצה שכולם ידעו ובעיקר יראו איזה עבריין מסוכן אתה, אנחנו נראה מי יותר מסוכן בנינו ומי יותר משוגע ומי יותר מטורף ומי לא רואה בעיניים בנינו, ומי יתאבד על מי".

"שיהיה לנו בהצלחה, אנחנו מתחילים. קדימה בוא נראה כמה אתה עבריין יאללה, כי אני לא מתכוון לרחם עליך - גם אלוהים לא יעצור אותי אני מבטיח לך. אתה תשלם על מה שעשית לי - בבריאות, בנפש, ובכסף (ולא שבע שקל). נ.ב ולדימיר פוטין רוצח ילדים ונשים, אמריקה מתנהגת לתפארת מדינת ישראל וצריך לפרק את ההסתדרות וגם את התאגיד וגם אותך סמיון יא עבריין מסוכן. סליחה מחברי הקבוצה שאתם צריכים לראות ולהיחשף לזה, אך אני מקווה שאתם מבינים אותי והייתי חייב לשתף אתכם ולחשוף בפניכם מה האדם הרשע הזה עשה לי בחיים ואיך הוא לי הרס אותם, איך הוא דאג לדרוך עליי במקום הכי קשה שהייתי בו בחיים בלי רחמים ואת פרצופו האמיתי, וכמו שכבר דיברתי עם רובכם בפרטי - אתם לא מופתעים".

מטעמו של סמיון גרפמן נמסר: " כנראה עובר עליו משהו ועצוב לי בשבילו ואני מקווה שהכל יהיה בסדר והוא ייצא מזה" לתגובה המלאה לחצו כאן

מטעם "הצינור" נמסר: "האירוע המתואר לא מוכר לנו. בהקשר לסמיון וחלקו בתכנית - כל התשובות ינתנו ביום ראשון בשעה החדשה"