עושה סוף לשמועות: נויה אריאלי חושפת האם קיבלה הצעת נישואים בגלל שהיא בהריון

יממה לאחר הצעת הנישואים המרגשת של כוכבי "אהבה חדשה", נויה אריאלי קיבלה תגובות ושאלות רבות על הסיבות בגללן דור טאוב הציע לה להיות לו לאישה, ותהו האם היא בהריון. כעת היא עושה סדר בכל הבלאגן

נויה אריאלי ודור טאוב | צילום: אינסטגרם

הצעת נישואים מרגשת מאוד בביצה התרחשה אתמול, כשדור טאוב מתמודד "אהבה חדשה" הציע נישואים לנויה אריאלי, בת הזוג אותה הכיר בתוכנית נישואים. כן כן, אחרי מהמורות ופרידה אחת בדרך השניים החליטו למסד את הקשר ובקרוב יערכו חתונה. אך רגע אחרי פרסום דבר הצעת הנישואים קיבלה אריאלי המון תגובות, בינהם כאלו שהעלו חשדות וטענות כי היא בהריון, וזו הסיבה שבגללה טאוב הציע לה להיות לו לאישה.

נויה אריאלי | צילום: אינסטגרם

 

"בואו ננשום ונירגע עם ההודעות על ההריון" כתבה "זה ממש לא לעניין אני במשקל בריא לגמרי וזה הזוי שזה מה שכתבו לי". עוד הוסיפה וסיפרה תוך כדי שהיא מציגה את גופה השדוף לעוקבים: "מישהי כתבה לי 'חודש שמיני בטח הוא הציע לה', אז הוא הציע לי כי הוא אוהב אותי, הוא הציע לי כי הוא רוצה להציע לי, אני לא בהריון. אני ארצה להיכנס להריון, עוד לא, כשזה יהיה אמיתי אני בטוחה שכולם ידעו".

למי שפספס נספר כי אתמול בלילה במהלך צילומי העונה החדשה של "אהבה חדשה" אותו ריאליטי בו השניים השתתפו והתאהבו, נויה הייתה בטוחה שהיא באה להתארח באחד הפרקים אך ציפתה לה הפתעה גמורה כשדור קיבל אותה לרגע פרחים, כרע ברך והציע לה נישואים לעיני המצלמה. היא כמובן אמרה "כן" אם הייתה להם איזשהי תהייה.