שרית פולק על הפרידה מסטטיק: "ירדתי 5 קילו בשבוע וחצי. הייתי במשבר עמוק"

שרית פולק, שסיפור הפרידה שלה מסטטיק כיכב בכותרות שוב בשבוע האחרון חשפה כי היו לה לילות לבנים, הייתה במשבר עמוק ואף חוותה ירידה דרסטית במשקל באותה תקופה

שרית פולק וסטטיק

סיפור מערכת היחסים בין סטטיק לשרית פולק ידע לא מעט כותרות בחצי שנה האחרונה, כשהשיא הגיע בשבוע שעבר לאחר שידור הסרט על ה"גירושים הכפולים" של הזמר הן מאשתו ומהן מבן הזוג המוזיקלי שלו. בעוד הכוכב היה לא מעט בפרונט בתקופה האחרונה והתראיין וחשף איך עברה עליו התקופה, אשתו לשעבר די נותרה בצללים. אז למרות שבעת שידור הסרט פולק שהתה בדובאי בחתונתה של חברתה הטובה נטע ברזני עדיין העוקבים שלה העניינו לדעת איך היא שורדת את התקופה האחרונה.

סטטיק ושרית פולק
סטטיק ושרית פולק | צילום: תמונה מתוך אינסטגרם

כתבות נוספות במדור סלבס:

על פניו פולק משדרת עסקים כרגיל וגם מערכת יחסים שגרתית וחברתית עם מי שהיה בן זוגה במשך למעלה מארבע שנים, אבל בסטורי חדש חשפה כי היא הייתה במשבר בתקופת הפרידה. "אני אנושי. ברור שהתקופה לא עברה לידי. אני לא משדרת עסקים כרגיל אלא פשוט שאתם חווים את זה עכשיו ואנחנו חווינו את זה לפני יותר מחצי שנה - לשנינו כאב" היא כתבה "התפרקתי בכל טיפול. היו לילות לבנים, דמעות, ירדתי חמש קילו בשבוע וחצי, הייתי במשבר עמוק". פולק סיימה במסר אופטימי ושיתפה "אף אחד לא מת משברון לב ואני בטוחה שיהיה בסדר".

שרית פולק
שרית פולק | צילום: אינסטגרם