אחרי כמעט שנה בתאילנד: משה אשכנזי והמשפחה חוזרים לישראל

יומיים לפני פרוץ המלחמה עשה הקומיקאי משה אשכנזי ובני המשפחה שלו רילוקיישן לתאילנד, אלא שאחרי עשרה חודשים החליטו כי אין כמו בארץ, וצפויים בשבוע הבא לשוב לישראל

משה אשכנזי ובני משפחתו
משה אשכנזי ובני משפחתו | צילום: אינסטגרם

בחמישה לאוקטובר, יומיים לפני שהמציאות בישראל השתנתה לעולמים, נחתו משה אשכנזי, אשתו לירון ושלושת הילדים שלהם בתאילנד לקראת הרפתקאה משפחתית. משפחת אשכנזי החליטו להגשים חלום ולעשות רילוקיישן לתקופה לא ידועה. "אחיה על הקו. ובכל חודש וחצי אחזור להופעות בכל הארץ" כתב אך יומיים לאחר מכן קמו למציאות יחד עם תושבי המדינה, ושמעו על האסון הכבד מרחוק.

אחרי תקופה של כמעט עשרה חודשים החליטו החמישה מה טוב וממש בקרוב יארזו את החיים ויחזרו חזרה לישראל. "אחרי חודשים מחוץ לארץ אתה מבין טוב יותר את המשמעות של כיסופים וכמיהה לציון" כתב בחשבון האינסטגרם שלו והוסיף "שבוע הבא חוזרים הביתה, לפי התכנית מלאים געגועים וחששות, אבל בטוחים בלב שאין לנו ארץ אחרת".

בנובמבר האחרון העלה רגע חשוף שלו מהתחושות להיות בניכר בזמן כה קשה לישראל שם כתב לצד סרטון שלו דומע את הדברים הבאים: "איכשהו הגורל רצה ועברנו לתאילנד לשנה, בדיוק יומיים לפני השבת השחורה. בתוך כל התקופה אני מצלם סרט דוקומנטרי עלינו על המעבר, חלמתי לשתף אתכם בקטעים שמחים יפים משפחתיים אבל אני בוחר לשתף אתכם ברגע אינטימי שלי משבוע שעבר רגע שבו נשברתי, כל כך הרבה סיפורים, שמות אנשים שהכרתי" עוד כתב והוסיף "הלב כואב הלב נשרף גם מרחוק ואולי יותר, אני מחובר כל הזמן ויודע כל פרט אי אפשר שלא. אני שולח מפה הרבה אהבה וחיזוקים לעם ישראל היקר שלי. הלוואי והייתי בארץ כדי לשמח אתכם, זה אוכל אותי שאני לא אתכם להעלות את המורל, עובד כבר על משהו מפה מעדכן בהמשך. בשורות טובות, אהבה שרק נהיה ביחד חזקים מאוחדים ונתגבר על כל אויבנו, אני אוהב אתכם ומתגעגע".