"עצוב לי עליו": אחרי שאיים על חייו - סמיון גרפמן בתגובה ראשונה לדבריו של דניס צ'רקוב

אחרי ההאשמות הקשות והאיומים מצידו של חברו לשעבר, כוכב הרשת דניס צ'רקוב, סמיון גרפמן בתגובה ראשונה לסערה. "כנראה עובר עליו משהו ועצוב לי בשבילו" טען בבלעדיות

סמיון גרפמן
סמיון גרפמן | צילום: חדשות 13

בלי שום התרעה מוקדמת, אתמול בלילה העלה כוכב הרשת דניס צ'רקוב פוסט לרשתות החברתיות כי הוא "הולך לספר לכם מי זה סמיון גרמפן הבן שר**טה" ולא חסך בתגובות המאיימות לפגוע בחברו הטוב לשעבר, בין אם ברעל או בין אם פגיעה בבלמים של רכבו. היום, גולל דניס בפוסט ארוך את כל הדברים בגינם הוא כועס על גרפמן והמשיך בקו המאשים והמאיים. בין הדברים שכתב: "במשך שנים על גבי שנים פגעת בי, לכלכת עליי עם כל אדם אפשרי שפגשת, דיברת מאחורי הגב שלי עם כל התעשייה וניסית לשים לי רגליים בכל מקום, ויש לי את כל ההוכחות לכך ודברים שראיתי בעיניים ואף שמעתי מאינספור אנשים ללא הפסקה בשנים האחרונות" כתב. " בגללך נכנסתי לחובות. אתה ניסית להרוג אותי, דרכת עליי עם הנעל וסובבת, ממש רצית לגמור אותי, אבל זה לא הצליח לך. אני הולך להקדיש את כל הזמן והאנרגיה שלי בשביל לפגוע בך בכל דרך אפשרית שעומדת לרשותי".

כתבות נוספות במדור סלבס:

דניס צ'רקוב על סמיון גרפמן
דניס צ'רקוב על סמיון גרפמן | צילום: פייסבוק

הבוקר, שוחחנו עם סמיון והוא העניק תגובה ראשונה לטירוף הדברים אליו הוא קם היום. "עצוב לי. אם בן אדם היה נמצא במקום טוב הוא לא היה כותב דברים כאלה" אמר בבלעדיות לרשת13 סלבס. "הוא כנראה עובר עליו משהו ועצוב לי בשבילו ואני מקווה שהכל יהיה בסדר והוא ייצא מזה. כמובן בכל יחסים יש עליות ומורדות ואנחנו היינו חברים מאוד קרובים אבל עצוב לי בשבילו אבל זה חיים, אין מה לעשות. אני מקווה שהוא יעבור את זה וכמו שתמיד הערצתי אותו ואהבתי אותו זה לא משנה כלום כי אני מבין שקשה לו עכשיו. צר לי שאני לא יכול להיות לידו כדי להושיט לו יד ולעזור לו לצאת מזה. מאמין שהכל יהיה בסדר".

דניס צ'רקוב
דניס צ'רקוב | צילום: אינסטגרם

מטעם "הצינור" נמסר: "האירוע המתואר לא מוכר לנו. בהקשר לסמיון וחלקו בתכנית - כל התשובות ינתנו ביום ראשון בשעה החדשה"