גל של סליחות: דורין דותן וסהר כהן משלימים

נראה שדורין דותן עשתה חשבון נפש ואחרי יישור ההדורים עם גל רובין, היא מתייצבת באירוע של סהר כהן ומשלימה איתו - למרות כל הדברים הקשים שעברה

סהר כהן, דורין דותן
סהר כהן, דורין דותן | צילום: טל איז׳ק

מערכת היחסים בין סהר כהן ודורין דותן ידעה יותר מורדות מעליות החל מתחילת התוכנית. להזכירכם, העניינים בינהם להטו במיוחד רגע לאחר פסגת ההחלטות כאשר דורין עברה לשבט טגאלוג וכהן החליט להזהיר את חברי השבט המתחרה כאשר אמר עליה "אני רוצה להזהיר אתכם. אני ממליץ שתדיחו אותה. היא ערבבה אותי. אני לא סומך עליך, אף אדם בשבט הזה לא יעשה איתך ברית בהמשך". דותן ההמומה הגיבה באיפוק אך לאחר שידור הפרק אף חשפה כי "פגעו בה באופן שלא פגעו בה בחיים". עוד הוסיפה "הושפלתי… קראו לעשות עליי חרם". אך נראה שהתחושות הקשות התחלפו במחילה ואחרי יישור ההדורים עם גל רובין, דותן משלימה גם עם סהר.

כתבות נוספות במדור סלבס:

לכבוד יום המעשים הטובים, קניון TLV, עמותת "מחוברים פלוס", בשיתוף עם סהר כהן השורד ובעל מותג האופנה TIKI, ערכו אתמול אירוע התרמת שיער לחולים ולמחלימים ממחלת הסרטן. החברים מהאי באו לתמוך ובין מי שהגיע הופתענו לראות את דותן, שהגיעה להפגין נוכחות ועל הדרך לעשות סולחה עם ה"אויב" מהאי. נראה שדותן עושה בשבוע האחרון חישוב מחדש ואחרי שביום ראשון הגיעה למסיבת יום ההלדת של רובין, היא החליטה לשים את הדברים שקרו על האי מאחור, אולי בעקבות הטלטלה האישית שהיא חווה בימים האחרונים, לאחר שחברה הקרוב אור אשכר הוא הפצוע הקשה מהפיגוע שהתרחש בחמישי האחרון בדיזינגוף בתל אביב. כהן ודותן נפגשו באותה יום הולדת של רובין בתחילת השבוע, השלימו, כך שסהר החליט להזמינה - והיא התייצבה. עוד התייצבו, ירדן זוהר, גיא רוזן ונבו שמיר.

ירדן זוהר, גיא רוזן, דורין דותן, סהר כהן, נבו שמיר
ירדן זוהר, גיא רוזן, דורין דותן, סהר כהן, נבו שמיר | צילום: טל איז׳ק

ירדן זוהר, גיא רוזן, דורין דותן, סהר כהן, נבו שמיר
ירדן זוהר, גיא רוזן, דורין דותן, סהר כהן, נבו שמיר | צילום: טל איז׳ק