מנפנפת על המנגל עבור החיילים: יובל מעתוק בסיור משמעותי בדרום

זוכת "האח הגדול" יובל מעתוק הצטרפה לסיור בדרום עם נבחרת משפיעניות, צפתה בזוועות ואף הגיע לשמח חיילים שלא ראו את הבית מעל למאה ימים

יובל מעתוק | צילום: אור גפן

מבלי בכלל לדעת, בזמן האסון הכבד שהתרחש בדרום רצועת עזה אתמול, התקיים סיור משפיעניות לסיור בעוטף עזה במסגרת מפגש מקדים ל ״מסע מנהיגות לאחדות״ שיוצא זה הפעם השנייה לניו יורק בהובלתן של ברכה שילת ושרון אדם, אמו של הזמר עומר אדם.

יובל מעתוק והחיילים | צילום: אור גפן

הבנות, בינהן גם יובל מעתוק , טהוניה רובל, עינב בובליל, אור שפיץ, רותם חגג, ספיר קשתי, שרית פולק, נטלי דדון, נוי אייזן כתבת חדשות13 חן זנדר ואחרות התחיל בקיבוץ בארי, צפו בזוועות והגיעו למפגש בבית הוריו של המוזיקאי דניאל וייס, שהוריו נרצחו ב 7.10 . דניאל שר להן, סיפר את סיפור ילדותו ועוד. לאחר מכן נסעו למתחם הנובה ברעים וגם עברו במיגוניות, בהן איבדה זנדר את אחותה בשבעה באוקטובר.

חן זנדר | צילום: אור גפן

למרות התחושות הקשות שליוו אותם במהלך היום, את הערב סגרו המשפיעניות בשליחות והשתתפו בערב התרעננות לחיל התותחנים שהופק ע״י רדיו דרום. הבנות פגשו חיילים מגדוד 411 של חיל התותחנים שלא יצאו הביתה כבר 100 ימים וזכו לקצת מורל מהבנות. זוכת "האח הגדול" מעתוק נפנפה על המנגל ונטלי דדון הקפיצה ברחבה. על הבמה התנדב להתייצב ליאור נרקיס שלא מפסיק לפעול גם הוא למען החיילים.

צילום: אור גפן