"אלחם בכל העולם למענך": אחרי החתונה לירן שטראובר בהצהרה מרגשת לאשתו הטרייה טל טלמון

ימים ספורים אחרי החתונה ורגע לפני שיפתחו דף חדש בדירה חדשה, לירן שטראובר בהצהרה מרגשת לאשתו הטריה טל טלמון שחוגגת 40

לירן שטראובר, טל טלמון
לירן שטראובר, טל טלמון | צילום: אספוסה צלמים

ביום שישי האחרון, שעות ספורות לפני רצף הפיגועים הרצחניים בירושלים, חגגו לירן שטראובר וטל טלמון את האהבה הגדולה שלהם כשנישאו אל מול בני משפחה וחברים - ובנם אולי. אחרי ארבע שנות זוגיות וילד משותף בן שנתיים, החליטו השניים להפוך לבעל ואישה כדת וכדין, לאחר שהתארסו לפני כשנה וביום שישי הזמינו את קרוביהם ל״סורא מארה״ בתל אביב לצפות בהם מחליפים נדרים. אל האירוע המרגש הגיעו בין היתר ירדן הראל, שאחראית על השידוך בין השניים.

טל טלמון
טל טלמון | צילום: אספוסה צלמים
לירן שטראובר, טל טלמון ובנם אולי
לירן שטראובר, טל טלמון ובנם אולי | צילום: אספוסה צלמים
לירן שטראובר, טל טלמון
לירן שטראובר, טל טלמון | צילום: אספוסה צלמים

אבל זה לא האירוע המרגש היחידי של השניים בסופ"ש האחרון, שכן היום (ראשון) חוגגת טלמון 40 שנות קיום. בעלה הטרי, הקדיש לה ברכה מרגשת ברשתות החברתיות ולנו נותר רק להתמוגג. "אשתי שלי, מה אפשר לאחל לבן אדם שכל כך אני אוהב? אז אאחל לך לפני הכל שתמיד תהיי לי בריאה! בתוך כל האיחולים אאחל לעצמי שתמיד תהיה לי היכולת והזכות לגרום לך לאושר ולחייך את החיוך המושלם שלך. אוריד הרים וגבעות ואלחם בכל העולם למענך אהבה שלי" כתב והוסיף "אישתי שלי אני אוהב כל חלק בך, את משלימה אותי, את מאזנת אותי, את בשבילי הבן אדם הכי מהותי, את בשבילי הפינה הכי חמה שיש (ועוד יומיים בבית החדש שלנו), אני אוהב אותך יותר מאת עצמי את עולם ומלואו את כל העולם שלי!!!"

כזכור זוהי לא החתונה הראשונה של השניים, טלמון הייתה נשואה פעמיים בעבר, ושטראובר היה נשוי שלוש פעמים ולו גם שלושה בנים. נקווה שהנישואים האלו יחזיקו מעמד לעד.