בצל האנטישמיות הגואה בחו״ל: שלושה גברים רדפו אחרי דנית גרינברג באתונה

״מבועתת, מזיעה ובפחד אימים״: דנית גרינברג שיתפה את העוקבים שלה בתקרית מלחיצה שקרתה לה בשדה תעופה באתונה, כששלושה גברים רדפו אחריה כשהיא לבדה

דנית גרינברג
דנית גרינברג | צילום: שוקה כהן

המצב המתוח בישראל מאז פרוץ המלחמה העלה את רמת האנטישמיות בעולם ונהיה מלחיץ להסתובב כישראלי בניכר. אושית הרשת ויוצאת ״האח הגדול״ דנית גרינברג חשפה הבוקר (ראשון) בחשבון האינסטגרם שלה כי חוותה סיטואציה מפחידה במיוחד כאשר שלושה גברים רדפו אחריה בשדה התעופה באתונה כשהיא הייתה לבדה.

לכתבות נוספות בסלבס:

היעד, שלכאורה נחשב כיחסית בטוח עבור ישראלים לא היה כזה עבור דנית, שחשה פחד לחייה בגלל היותה ישראלית. הכוכבת, שטסה לטובת עבודה נחתה בשדה התעופה והזמינה מונית דרך הנייד שלה. ״הייתי לבד. וניגש אלי בחור ואמר שאין מוניות בשדה. אמרתי לו שהזמנתי אובר, והוא היה ממש נחמד, ואמר לי תראי לי במפה איפה האובר ואעזור לך לכוון אותו".

גרינברג המשיכה לגולל את הסיטואציה המפחידה וסיפרה: ״התקשרתי לנהג והבן אדם הזה התחיל לצרוח עליו ביוונית, והתנהג בשפת גוף אלימה, לקחתי את הטלפון והתחלתי להתקדם, והוא מאחוריי ממשיך לצעוק ולצרוח. הלכתי לאבטחה מחוץ לשדה, אמרתי להם שאני מפחדת מהאדם הזה. התחלתי להתקדם בלי לדעת לאן אני הולכת ואני פתאום רואה מאחוריי את אותו אדם עם עוד שני גברים הולכים מאחוריי מהר. אולי זה משהו אנטישמי, יש לי שקית של דיוטי פרי", סיפרה גרינברג כשהיא כבר בטוחה חזרה בביתה בישראל.

גרינברג סיפרה ״שלושה גברים הולכים אחריי במהירות ואני כבר רצה, ולא יודעת לאן אני רצה והאבטחה רואה את כל הסיטואציה ולא עושה כלום. פתאום אני שומעת מישהו בעברית אומר לי 'מה קרה? את צריכה עזרה?', כי הוא ראה אותי פשוט מבועתת, בוכה, מזיעה כולי, רצה בפחד אימים. אמרתי לו ששלושתם עוקבים אחריי, הוא אומר לי תקשיבי המצב מתוח בדיוק ארדואן נחת באתונה״.

סוף טוב הכל טוב ודנית הגיעה למלון בעזרת הישראלי האדיב שפגשה והציע לה עזרה, ושיתפה עם העוקבים כי בימים אלו אנחנו הישראלים צריכים להיות טובים יותר אחד לשני.