חודשיים אחרי הזכייה: יובל מעתוק קיבלה את הפרס הגדול בסך מיליון שקלים

באמצע חודש ספטמבר יובל מעתוק זכתה בגמר הגדול של האח הגדול, שם גברה בין היתר על סתיו קצין שנשארה יחד איתה על הספה. היום היא הגיעה למשרדי רשת כדי לאסוף את הצ'ק בסך מיליון שקלים, ולא שכחה לקדם את סוגיית שחרור החטופים כשלבשה חולצה עם הכיתוב: "מחזירים אותה הביתה עכשיו!"

זמן צפייה: 07:33

חודשיים אחרי הזכייה בגמר הגדול של האח הגדול הגיעה היום (רביעי) הזוכה הגדולה יובל מעתוק למשרדי רשת 13 כדי לקבל את פרס הזכייה שלה - צ'ק בסך מיליון שקלים.

יובל לא חשבה פעמיים ומינפה את ההצלחה שלה כדי לעזור ולתרום לחברה עם לא מעט יוזמות, פגישות עם פצועים ומשפחות שאיבדו את יקירהם או משפחות של חטופים - שאת החולצה של מאבקן יובל לבשה גם היום בזמן הענקת הצ'ק המדובר.

"יש לי תורה - להעלות את המודעות להחזרת הטחופים הביתה עוד היום", אמרה יובל - ואף הוסיפה: "את כל האהבה שהענקתם לי אשמח שתעניקו עכשיו גם למשפחות החטופים" .יובל לא שכחה להודות גם לקהל בבית שבהעניק לה את המקום הראשון: "רציתי להגיד לכם תודה - זה אך ורק בזכותכם".

 

View this post on Instagram

 

A post shared by האח הגדול (@bigbrotherisrael)

העונה האחרונה של האח הגדול נראית נחלת העבר הרחוק אבל במציאות הגמר התרחש ממש לא מזמן. בסיומו, כזכור, הקהל הכריע שיובל מעתוק היא הזוכה הגדולה ובכך היא גברה על 26 דיירים, בהם סתיו קצין שישבה יחד איתה על הספה ברגע ההכרזה.