ספיר בורגיל חושפת את האמת הכואבת: "שניר ביקש שלא אגיע לחתונה"

ימים ספורים אחרי שקיבלה הצעת נישואים מבן זוגה אברהם אקלום אותו הכירה בבית "האח הגדול", ספיר בורגיל חושפת כי אחיה שניר לא רוצה שהיא תגיע לחתונה עם שי עופרי

שניר וספיר בורגיל
בימים טובים יותר. שניר וספיר בורגיל | צילום: אינסטגרם

עת צאת שבת היא תזמון מושלם עבור כוכבי רשת רבים לפתוח תיבת שאלות ולענות לכל מה שהעוקבים היקרים שלהם חפצים לדעת. אז אחרי שהשבוע קיבלה כוכבת "האח הגדול" ספיר בורגיל הצעת נישואים מבן זוגה אברהם אלקום אותו הכירה בבית המתועד במדינה, היא בחרה לענות על שאלות על ההצעה, החתונה הקרבה ונגעה בנושא שמעניין רבים - היחסים עם אחיה שניר אליו הצטרפה בעונה האחרונה של הריאליטי.

ספיר בורגיל ואברהם אלקום
ספיר בורגיל ואברהם אלקום | צילום: אינסטגרם

 

בסטורי וידאו, סיפרה בורגיל על היחסים המורכבים עם אחיה ואף על העובדה כי ביקש שלא תגיע לחתונה שלו עם שי עופרי, אותה הכיר גם הוא בבית "האח הגדול". :בכל מה שקשור אלי ואל אחי אני מאוד נזהרת בדברים שאני אומרת כי המצב באמת רגיש. ראיתי את הראיון האחרון שהיה לו ולהגיד את האמת אין לי יותר מדי מה להגיד בנושא זה בחירות שלו והחלטות שלו. אני עשיתי ואעשה הכל כדי להיות בקשר עם אחי ולא הכל תלוי בי". עוד הוסיפה ספיר בכאב "מבחינת החתונה אז מבחינת אחי הוא ביקש שאני לא אגיע לחתונה, אני בוחרת לשפוט אותו לכף זכות ולהאמין שהוא אמר את זה בלהט הרגע בדיוק כמו שאני רוצה שהוא יהיה בחתונה שלי. ככה אני מאמינה שהוא ירצה שאני בחתונה שלה. ככל שיש שאלות בנושא זה רק מעמיק את הקרע אז אם אפשר לתת לדברים זמן, לפעמים זו התרופה הכי טובה".

שי עופרי הגיבה גם היא לסיפור בסטורי שלה וכתבה: "כל מה שהיה לי להגיד לספיר במה שקשור אלי אמרתי לה ישירות וכך גם היא! עד היום ומהיציאה מהתוכנית השתדלתי מאוד לכבד את שניר, המשפחה שלו ותתפלאו גם אותה, ולא דיברתי עליה עשירית מהרעל שהיא שפכה עלינו כזוב ועלי ועל שניר באופן אישי".