רגע לפני: כל מה שצריך לדעת על החתונה של טליה שחף

יש להם סיפור אהבה מהאגדות וכך צפויה גם להיראות החתונה. יוצאי "האח הגדול" - זוכת העונה טליה עובדיה ובן זוגה שחף רז יהפכו סוף סוף לבעל ואישה כדין וכדת. קבלו את כל הפרטים על האירוע המדובר

שחף רז, טליה עובדיה
שחף רז, טליה עובדיה | צילום: אינסטגרם

אחרי בר ואליאב ושניר ושי, סשן חתונות יוצאי "האח הגדול" לתקופה הקרובה יגיע הערב (ג') לסיומו עם אחת החתונות המרגשות של השנה, כשזוכת הריאליטי טליה עובדיה תינשא לשחף רז, אותו פגשה בבית המפורסם. השניים הכירו בעונה הקודמת של "האח הגדול" ב-2022, כשטליה בכלל נכנסה כמה ימים אחרי אירוע הפתיחה כ"אקסית" של אליאב טעטי, שגם הוא מצא את אהבת חייו בתוכנית. היום כאמור, בעוד כמה שעות, יפגשו טליה ושחף תחת חופה ויהפכו באופן רשמי לבעל ואישה. אחרי המתח והחרדות לאור האיום האיראני, הכל צפוי לצאת לפועל והאירוע יתקיים בראשון לציון, בנוכחותם של כ-800 מוזמנים.

כתבות נוספות במדור סלבס:

בדיוק כפי שסיפור האהבה שלהם מהאגדות, גם החתונה צפויה להיות בקונספט של דיסני, כשלצורך האירוע החגיגי נשכרו שלושת האולמות שבמתחם האירועים כאשר כל אחד יהיה בסגנון אחר. טליה צפויה להחליף שלוש שמלות, אותן עיצב אלון ליבנה, ובראיון שערכנו איתה לפני כשבוע סיפרה: "כיוונתי שזה יהיה שונה, לא יודעת אם לומר שזה קשור לדיסני אבל זה יהיה וואו!" והחתן יתהדר בחליפה של פולגת. הדי ג'יי שהולך להקפיץ את האורחים ברחבה הוא איתי גאלו, ומי שהצמד בחרו להופיע להם באירוע המשמח הם להקת טיפקס. בחלק השני של המסיבה, יופיע שחר עובדיה, אחיה של טליה, שהוא מוזיקאי, יוצר ודי ג'יי.

טליה עובדיה
טליה עובדיה | צילום: יח"צ

בערב שבת, רגע לפני מתקפת הטילים, עובדיה הלכה להיטהר וטבלה במקווה, וניצלה את ההזדמנות להתפלל גם על עם ישראל. בתמונה שחלקה עם העוקבים שלה כתבה: ״כשיצאה שבת הלכתי לטבול במקווה, אומרים שתפילותיה של אישה אחרי שטבלה מגיעים גבוה מאוד ונקרעים שבי הרקיעים. אני מאחלת לכל עם ישראל שנדע ימים טובים יותר, ביטול גזרות רעות, שהחטופים והחיילים יחזרו הביתה בשלום, שיחוסלו על אויבנו ושבעזרת השם נזכה לגאולה במהרה. המצב כרגע מלחיץ ומפחיד אבל תזכרו, שהקדוש ברוך הוא איתנו ושאף אחד לא יכול עלינו".  הטבילה הייתה האירוע החותם אחרי חגיגות החינה ושבת החתן טרום החתונה. בעוד שחף הספיק לנסוע עם חברים ולערוך מסיבת רווקים, טליה חשפה כאן ברשת13 כי היא לא הספיקה לארגן לעצמה מסיבה לכן לא תיפרד באופן רשמי מהרווקות.

שחף רז, טליה עובדיה
שחף רז, טליה עובדיה | צילום: אינסטגרם

נכון לעכשיו, בין האורחים שאישרו הגעה לחתונה המרגשת הם: עינב בובליל, אביבית בר זוהר, שחר סאול, ספיר קשתי, מאיה קיי, סהר כהן, ליאל אלי, קייסי זפטה, עומר ירדני, החברים מהתוכנית - קאזם, דניאל מלכה, דרור רוקנשטיין, ריוואה רסלאן, רועי עוז האח הגדול, מתן פרץ, קוין רובין, אוראל צברי, נטלי דדון, האחיות כרקוקלי, רותם חגג, עדן דניאל גבאי, יובל מעתוק, ינקי, אן זיוי ועוד.

כזכור, השניים התארסו ביולי האחרון, עשרה חודשים לאחר שיצאו כזוג מ"האח הגדול". הצמד שהתאהב מול המצלמות איחד כתובות חודש בלבד אחרי סיום הריאליטי ומאז היו בלתי נפרדים. במהלך חופשה זוגית כרע שחף ברך והציע לטליה להיות לו לאישה. ספויילר - היא אמרה "כן".