"מצטער שאכזבתי": אורי נגר בפוסט מרגש לאחר עזיבתו את בית האח הגדול

יומיים לאחר עזיבתו את בית האח הגדול, אורי הספיק להתראיין בסלון של דיאן, כשהוא מכריז על ספיר כ"מתייפייפת הראשית" של הבית. לאחר פינג פונג עוקצני עם ספיר ברשתות החברתיות, אורי מסכם את החוויה בבית האח הגדול ומעלה פוסט מרגש לכל תומכיו שהתאכזבו מפרישתו: "קיבלתי הזדמנות להראות למדינה מי זה אורי נגר, לטוב ולרע"

האח הגדול עונה 5 אורי נגר
אורי נגר | צילום: האח הגדול עונה 5

לאחר 38 ימים, הדייר האהוד אורי נגר, שנכנס על תקן "האקס של ספיר בורגיל" והפך במהרה לאחד הדיירים הבולטים בבית, בחר לעזוב את בית האח הגדול.

אורי נוכח לגלות שצבר קהל תומכים רבים בקרב הקהל, רק כאשר יצא החוצה ונחשף להתעניינות ברשתות החברתיות.

לכתבות נוספות בנושא האח הגדול:

בעת שאורי הגיע להתראיין בסלון של דיאן הוא בחר להתייחס בין היתר לדיירת ספיר בורגיל, שהודחה ימים בודדים לפני עזיבתו את הבית, וטען כי היא לא פחות מ"המתייפייפת הראשית". ספיר שראתה את הסרטון שעלה בעמוד האינסטגרם הרשמי של האח הגדול, לא נשארה חייבת והגיבה: "החלטת לצאת, עשית בשכל. אבל לא צריך לדבר עליי בשביל להישאר רלוונטי".

אחרי שהתאקלם לחיים שבחוץ וכבר הספיק לקטוף קמפיין להלבשה תחתונה, הוא העלה פוסט בו הוא מביע צער בפני הגולשים המאוכזבים: "אהובים שלי, משפחה שלי, תומכים שלי, כולם. יצאתי מהחוויה הכי מטורפת שעברתי בחיים שלי, קיבלתי הזדמנות להראות למדינה שלמה מי זה אורי נגר לטוב ולרע, ואני חושבת שהצלחתי לא רע". הוא ממשיך ואומר: "מצטער שאכזבתי לא מעט בהחלטה לעזוב את בית 'האח הגדול', אבל, ויש אבל גדול, אני לא מצטער עליה!", הדגיש. "אני שלם, ואני במקום הכי מדהים שיכולתי לבקש".

אורי נגר האח הגדול עונה 5
האינסטרם של אורי נגר

לבסוף, סיים בעקיצה בתגובה לביקורת של ספיר על כך ש"ליקק לדיירים" במהלך שהותו בבית: "למישהו יש ארטיק?", שאל וצירף אימוג'י של לשון.