כוכבת הישרדות חושפת: "עליתי 7 קילו – ואל תעירו לי על זה"

ספיר קשתי שכיכבה ב"הישרדות" חושפת בפני העולם כי בתקופה האחרונה עלתה שבעה קילוגרמים ונמאס לה שעוקבים מעיזים להביע ביקורת והתייחסות על זה

ספיר קשתי
ספיר קשתי | צילום: אור גפן

התקופה האחרונה לא קלה לאף אחד, בשבוע שעבר היה זה סטטיק שחשף כי הוא נמצא במשקל הכי גבוה שלו אי פעם בעקבות אכילה רגשית בגלל המצב וכעת גם כוכבת העונה האחרונה של "הישרדות" ספיר קשתי חושפת את השינוי שחל בגופה.

לכתבות נוספות בנושא סלבס:

בפוסט אמיץ חשפה כוכבת הריאליטי "אז והיום, עליתי 7 קילו" לצד תמונות שלה במשקל החדש לעומת הישן. "התגובות ברשתות החברתיות כמובן לא איחרו לבוא 'איך השמנת', 'יפה לך ככה שעלית', 'את הרבה יותר סקסית ונשית' - בין אם זו מחמאה או הערה אתם לעולם לא יודעים איך זה משפיע על הצד השני או מה הוא עבר בחיים. וגם בתכלס מאיפה הזכות להעיר על משקל? לא חושבת שיש נורמה למשקל - כל אדם יפה באשר הוא" כתבה.

קשתי שבילתה על האי עם בגד ים שלם כתבה: "מאז שאני זוכרת את עצמי מתבגרת תמיד התעסקתי במשקל שלי. מי שנמצא כאן לא מעט (או שצפה בהישרדות) יודע שעד היום אני הולכת עם בגד ים שלם, שעד היום אני לא מספיק שלמה, כן כמה שלפעמים האינסטגרם מראה שהכל ״ורוד״ אז זו לא המציאות ואני כאן כדי להראות לכם אותה! גם אני בעבודה אינסופית ומשם בא עולם התזונה ואורח חיים בריא שבו אני מתעסקת כי אין יותר טוב מלהתעסק במשהו שעברת בעבר ולהעביר את הידע לאחר".

עוד הוסיפה את הסיבות שהביאו לעלייה וחשפה: "העליה במשקל נובעת מכל כך הרבה משתנים, מהמלחמה שפגעה בנפש והאכילה הרגשית לא איחרה לבוא, 'לעשות לעצמי דווקא' ופשוט נכנסתי ללופ רגשי שגרם לי להעלות במשקל וכן.. גם להפסיק להתאמן. גם אנשים שמתעסקים בתזונה ובספורט לפעמים ״מועדים״.