עם הבטן ההריונית: נטע אלחמיסטר פגשה את דיויד בקהאם

כשהיא נמצאת בחודשים הראשונים להיריונה השני, נטע אלחמיסטר זכתה לפגוש את אגדת הכדורגל והנשים - דיוויד בקהאם. מה בעלה רמי גרשון חושב על זה?

נטע אלחמיסטר
נטע אלחמיסטר | צילום: דניאל סיני

אם יש משהו שהבייבי של נטע אלחמיסטר יוכל או תוכל להתגאות בו בעתיד זה המפגש המרגש כעובר עם אגדת הכדורגל - וכמובן שאנחנו לא מדברים על אבא רמי גרשון. הדוגמנית היפה שנמצאת בחודשי היריון ראשונים, הוזמנה על ידי פקטורי54 ובית האופנה BOSS לתצוגת קיץ 25 בשבוע האופנה של מילאנו - שם פגשה את דיוויד בקהאם שהשיק את שיתוף הפעולה שלו עם בית האופנה.

כשהיא עוטה את סיכת החטופים עם לוק מושלם של חצאית, טופ ובלייזר, הדוגמנית ואשת העסקים בת ה-30, שנמצאת כעת בתחילתו של הריונה השני התרגשה מהמעמד המרגש ואף עמדה לתמונה שתיזכר לעד. מי שייתכן והתרגש אפילו יותר זה בעלה של אלחמיסטר, גרשון שסביר להניח שאב השראה מאיש העסקים ובעל קבוצת אינטר מיאמי.

דיויד בקהאם, נטע אלחמיסטר
דיויד בקהאם, נטע אלחמיסטר | צילום: יח"צ
נטע אלחמיסטר
נטע אלחמיסטר | צילום: דניאל סיני

 

נטע אלחמיסטר
נטע אלחמיסטר | צילום: דניאל סיני

 

בתזמון מעניין, גם ניקולה פלץ היהודיה, כלתו של דיויד וויקטוריה בקהאם כמי שנשואה לבנם ברוקלין העלתה היום לחשבון האינסטגרם שלה תמונה לכל שלוש מיליון העוקבים שלה, כשהיא עונדת על צווארה שרשרת עם תליון של מגן דוד. למרות התגובות החלוקות והשנאה שקיבלה - התמונה נשארה.