"הפרסום יותר חשוב לו מטובת התינוק": לירז ארז מגיבה לסכסוך עם אליקו

הדרמה בין אליקו לבת הזוג לשעבר לירז ארז מסרבת להסתיים ואחרי שנפרדו שבועיים בלבד אחרי לידת בנם נטען באחד האתרים כי לירז מסרבת לכאורה לתת לו לפגוש את העולל. כעת היא מגיבה באופן רשמי, מכחישה וטוענת: "הוא סירב. הזמנתו אותו אלי"

לירז ארז, אליקו
לירז ארז, אליקו | צילום: אינסטגרם

מה שהתחיל במערכת יחסים שקיבלה המון ביקורות על פער הגילאים והמשיכה להיות בכותרות בעקבות החשיפה המוגזמת כשהחליטו לשדר את הלידה בלייב, נראה שלירז ארז בת ה-19 וארוסה לשעבר אליקו כהן כבר לא כל כך היו רוצים לככב במדורים. שבועיים בלבד אחרי אירוע הברית בו חשפו את שמם של בנם הבכור לו העניקו את השם - ג'ון, הזוג הויראלי נפרד, ואף דווח כי ארז הצעירה עזבה את ביתם המשותף וחזרה להתגורר בבית אמה יחד עם התינוק.

אליקו, לירז ארז
אליקו, לירז ארז

 

הצמד הספיק לשנות טייטלים ברשתות החברתיות ואפילו עשו את הצעד ה"דרמטי" והסירו עוקב אחד מהשניה אבל העלילה ממשיכה להסתבך. לאחר שביטלו את החתונה החלו השניים ייעוצים עם עורכי דין בנוגע למשמורת על התינוק הקטן, ולאחר שפורסם היום ב"מאקו סלבס" כי לירז מסרבת לכאורה לבקשתו של אליקו לראות את בנם מחוץ לבית היא החליטה להגיב בפומבי.

עד היום השניים לא נתנו יותר מדי תגובות רשמיות לתקשורת בכל הנוגע למערכת היחסים והסכסוך בינהם אבל כנראה שהכותרת הנ"ל תפסה אותה בהפתעה והיא החליטה לכתוב כבל עם ואינסטגרם "הזמנתי את אלי לבוא לבית שלי. תינוק בן שבועיים יונק לא מטיילים איתו בחוץ. מוזמן תמיד לביתי הוא סירב לבוא. כנראה שהפרסום העצמי שלו חשוב לו יותר מהתינוק שלנו".