למרות האיסור הגורף: עומר אדם, בר זומר וכוכבים נוספים תיעדו את ביונסה בדובאי והעלו לרשת

כוכבת הפופ הענקית ביונסה קיבלה 24 מיליון דולר עבור הופעה באירוע השקה למלון חדש בדובאי אליו הוזמנו משפיענים מרחבי כל העולם. הדרישה היחידה הייתה לא לתעד את האירוע - והנציגות הישראלית לא התאפקה והעלתה סרטונים ברשתות החברתיות

זמן צפייה: 02:43

אירוע יוצא דופן התקיים בסוף השבוע האחרון לכבוד פתיחת המלון החדש והיוקרתי "atlantis the royal” בדובאי. משפיענים, כוכבים בינלאומיים ואנשים בכירים מתעשיית הבידור מרחבי העולם הוזמנו למאורע הנחשק, כשבין היתר גם נציגות ישראלית מכובדת שמנתה את בר רפאלי, עומר אדם ויעל שלביה, בר זומר ובעלה אביב, אסי עזר והבעל אלברט אסקולה, גיא פינס ועוד כמה משפיעני רשת.

כתבות נוספות:

אירוע השיא של פתיחת המלון, שנבנה בעלות מוערכת של 1.4 מיליארד דולרים היה הופעה פרטית של ביונסה, שלא הופיעה כבר למעלה מארבע שנים. עבור המופע הייחודי בן 70 דקות, השתכרה על פי הדיווחים המלכה בי בלא פחות מ-24 מיליון דולר, ואף דרשה כי האורחים לא יוכלו לתעד אותו.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by HELLO! Türkiye (@hellodergisi)

בר רפאלי
צילום: אינסטגרם

אביב כהן, בר זומר, אלברט אסקולה, אסי עזר
צילום: אינסטגרם

כל האורחים מכל קצוות הגלובוס בינהם קנדל ג'נר שאף השיקה מותג טקילה חדש, רבל ווילסון עם בת הזוג והתינוקת, ליאם פיין, ג'יי זי כמובן ועוד רבים ואחרים – קיבלו שקית בד מיוחדת, שם היו אמורים לאחסן את הטלפונים הניידים. אך נחשו מה – הישראלים שלנו לא יכלו להתאפק, ולמרות האיסור הגורף תיעדו את ביונסה על הבמה והעלו את הסרטונים לרשתות החברתיות. הצמד המקומי אדם ושלביה צילמו את כוכבת הפופ אך השכילו למחוק לאחר מספר דקות, לא לפני שכמובן כל העולם הספיק לצלם מסך. בר זומר גם היא אף העלתה קטעים והודתה "אני יודעת שאסור אבל הייתי חייבת". כמו גם עזר ששיתף סרטונים ולא התאפק. מי שנשארה בקלאס היא בר רפאלי, שככל הנראה כבר לא מתרגשת ממפורסמים והחליטה רק לשתף את הלוק ההורס שלה לערב החגיגי.

ביונסה
צילום: אינסטגרם

יעל שלביה
צילום: אינסטגרם

קנדל ג'נר, בר זומר
צילום: אינסטגרם