לא רק מעיין אשכנזי: הזוגות המפורסמים שביטלו את החתונה

מעיין אשכנזי היא לא הכוכבת הראשונה שביטלה את החתונה וסביר להניח שגם לא האחרונה - אז איזה זוגות היו מאורסים והעדיפו להיפרד מאשר לעשות את הצעד המחייב?

נסרין קדרי, איתי לוי, אגם רודברג יהודה לוי
נסרין קדרי, איתי לוי, אגם רודברג יהודה לוי | צילום: ארן חן צלמים, אור גפן, אלירן אביטל, רפי דלויה

השבוע התבשרנו כי אחרי כמעט שנתיים של זוגיות והצעת נישואים מרגשת בפריז, כוכבת "האח הגדול" מעיין אשכנזי ובן זוגה דור חי חמו החליטו להפסיק עם התכנונים ולבטל את החתונה, לאחר שבתקופה האחרונה חוו לא מעט קשיים במערכת היחסים. פרידות הן תמיד דבר קשה, בטח ובטח שכבר מתחילים לתכנן חתונה אבל אשכנזי היא לא הכוכבת היחידה שהחליטה לשים סוף לקשר טרום האירוע מחייב, כדי לא למצוא את עצמה בקרוב צועדת על מדרגות הרבנות בדרך לחתימה על הסכם גירושים.

נסרין קדרי

ייתכן ולא הרבה מכם זוכרים את המאורע שייתכן והיה משנה לחלוטין את מסלול החיים של הזמרת המצליחה. בשנת 2017 כשהייתה בתחילת הפריצה שלה לחייכם, נסרין קדרי הייתה מאורסת לבן זוגה דאז, אביעזר בן מוחה איתו ניהלה מערכת יחסים בת 12 שנים. למרות שהשניים חוו לא מעט פרידות במהלך אותם שנים החליט בן מוחה לערוך הפקה מושקעת בורנה בבולגריה, שם כרע ברך והושיט לה טבעת. השניים היו אמורים להינשא כמה חודשים לאחר מכן, אך ביטלו את החתונה לא הרבה לפני שהייתה אמורה להתרחש, בעקבות "חילוקי דעות שאינם ניתנים לגישור". מאז עברו המון מים בנהר, וממש בשנתיים האחרונות השתנו לחלוטין חייה של קדרי עם קריירה מוזיקלית מצליחה, נישואים לרום שמיר וגם בייבי קטן שהפך אותה לאמא לראשונה.

נסרין קדרי ואביעזר בן מוחה
נסרין קדרי ואביעזר בן מוחה | צילום: אינסטגרם

 

איתי לוי

רבים יכלו לצפות את זה מגיע, מאחר ופער הגילאים והסטטוס של השניים היה בעל פער כל כך תהומי. ב-2019, חודשיים בלבד אחרי שאיתי לוי בן ה-31 הציע נישואים לבת הזוג באותם ימים, החיילת הדר חיון בת 19, הקשר בינהם עלה על שרטון והם החליטו להיפרד. הפרדת הכוחות הגיעה אחרי לא מעט שמועות על משברים, הסרות עוקב ומחיקת תמונות הדדיות מהרשתות החברתיות נראה שהיחסים בין השניים לא השתקמו והם החליטו להיפרד ולבטל את האירוסים.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Itay Levi (@itaylevi7)

 

אבנר נתניהו

בשנה שעברה, אחרי ציפייה ארוכה לחתונה ממשלתית ראשונה מזה תקופה ארוכה, אבנר, בנו של בנימין נתניהו ובת הזוג שלו נוי בר ביטלו את החתונה חודשים ספורים לפני שהייתה אמורה להתקיים. הצמד, שניהלו מערכת יחסים ארוכה של שנתיים וחצי היו אמורים לבוא בברית הנישואים, אך לבסוף החליטו שהחיים המשותפים לא מתאים ואחרי שגרו יחד וגידלו כלבים ואף היו צפויים להקים משפחה קטנה משלהם החליטו לפרק את כל החבילה.

אבנר נתניהו ונוי בר
אבנר נתניהו ונוי בר | צילום: אינסטגרם

 

עמרי בן נתן וקסניה טרנטול

איך אפשר לשכוח את מערכת היחסים בין דודו אהרון ושיר רוזנבלום, שהתקיימה בצל חוסר ההסכמה של ציפורה, אמו של הזמר, שאף הגדילה ו"כישפה" את הכלה המיועדת עד שככל הנראה זו נכנעה והשניים ביטלו את החתונה. השניים שהיו בזוגיות כשנתיים, כאשר במשך שנה שלמה ממנה דודו לא דיבר עם אמו בעקבות היחסים התארסו אחרי שנה וחצי, אך תשעה חודשים אחרי הצעת הנישואים ורגע לפני החתונה החליטו להיפרד. מאז הכל היסטוריה, אהרון התאהב מחדש והקים משפחה עם נטלי לוי.

עמרי בן נתן וקסניה טרנטול | צילום: אור גפן

 

דודו אהרון

איך אפשר לשכוח את מערכת היחסים בין דודו אהרון ושיר רוזנבלום, שהתקיימה בצל חוסר ההסכמה של ציפורה, אמו של הזמר, שאף הגדילה ו"כישפה" את הכלה המיועדת עד שככל הנראה זו נכנעה והשניים ביטלו את החתונה. השניים שהיו בזוגיות כשנתיים, כאשר במשך שנה שלמה ממנה דודו לא דיבר עם אמו בעקבות היחסים התארסו אחרי שנה וחצי, אך תשעה חודשים אחרי הצעת הנישואים ורגע לפני החתונה החליטו להיפרד. מאז הכל היסטוריה, אהרון התאהב מחדש והקים משפחה עם נטלי לוי.

שיר רוזנבלום, ציפורה אהרון
שיר רוזנבלום, ציפורה אהרון | צילום: אינסטגרם

 

נופר מור

דיירת "האח הגדול" לשעבר עברה לא מעט בחייה הרומנטיים, קצת אחרי הדרמה עם אליאב אוזן ודנית גרינברג בבית הסגור היא מצאה בחיים האמיתיים את בן זוגה לאותם ימים, מעצב השיער אור אוחנה, השניים היו יחד כשנה וחצי עד שקיבלה מור את הצעת הנישואים המיוחלת. השניים פנטזו על חתונה אך לאחר זמן קצר החליטו לבטל אותה. לא עבר זמן רב והשניים חזרו אחד לזרועות השניה בקאמבק מרגש ונתנו צ'אנס נוסף לקשר שהתסיים שוב, בהצעת נישואים. אך מה ש"מכתוב" - "מכתוב" והיחסים בין השניים לא צלחו גם את הניסיון השני וב-2014 ביטלו גם את החתונה השניה ומאז הבינו את הרמז וכבר לא חזרו לקשר.

יום הולדת נופר מור
נופר מור | צילום: בוצ'צ'ו

 

יהודה לוי ונינט טייב

רבים לא יוכלו לשכוח את היום בו אי שם בשנת 2013 נפלו השמיים כאשר הפאוור קאפל הכי מדובר באותה תקופה יהודה לוי ונינט טייב החליטו להיפרד ולבטל את האירוסים אחרי שמונה שנות זוגיות. כבר בהתחלה היו הרבה שמועות שלוחששו לרקע ההחלטה להתארס, שכן באותה תקופה הדיבור של המקורבים היה שיהודה כלל לא מוכן לחתונה ועשה את הצעד המחייב בכדי להשתיק את הסביבה. טייב, כך על פי הדיווחים באותה תקופה מאסה בלחכות לדברים שיזוזו ולחתונה שתצא לפועל, כך שלבסוף החליטו לבטל את החתונה. מאז כמובן כל אחד המשיך בדרכו, נינט נישאה ליוסי מזרחי ולהם שתי בנות ואילו לוי היה נשוי לשלומית מלכה וכיום מנהל מערכת יחסים עם דנה פרידר.

יהודה ונינט
יהודה ונינט | צילום: גלילאו

 

אגם רודברג

הם היו אחד הזוגות היפים בביצה, הם הכירו בבית הספר למשחק ואפילו גילמו זוג בהצגה. אך אחרי חמש שנים של זוגיות פוטוגנית והצעת נישואים אחת, ב-2016 השניים החליטו להיפרד ולבטל את האירוסים. למרבה המזל תאריך טרם נקבע ואולם טרם שוריין, כך שהכאב לב וההוצאה הכספית הייתה בגדר הסביר לאותה התקופה. השניים נאלצו להמשיך להתראות על הבמה ולימים המשיכו להיפגש בכל מיני אירועים אחרים בביצה. רודברג המשיכה הלאה ונישאה לדור קובינר, ולהם שתי בנות.

אגם רודברג וגל אמיתי בהקרנת הבכורה של ''הרחק מהיעדרו''
אגם רודברג וגל אמיתי | צילום: רפי דלויה