גילתה באינסטגרם? כך הגיבה ספיר בורגיל לחשיפת מין העובר של שי ושניר

ברקע הסכסוך המשפחתי, שי ושניר בורגיל חשפו את מין העובר שלהם והדודה ספיר בורגיל, שלא הוזמנו לחתונה הגיבה על הגילוי המרגש בחשבון האינסטגרם שלה

ספיר בורגיל
ספיר בורגיל | צילום: אינסטגרם

צמד כוכבי "האח הגדול" שניר בורגיל ושי עופרי אוהבים מאוד הכרזות מרגשות במוצאי שבת, ואחרי שחשפו את ההיריון המפתיע רגע לפני שהשבוע מתחיל, כך עשו גם אתמול כששחררו סרטון מתוק בו הם חשפו בפני כל העוקבים שלהם את מין העובר לו הם מצפים. אז למי שפספס נעדכן כי מדובר בבן זכר, שבתקווה יביא הרבה נחת לנשואים הטריים, אבל אל נא נשכח את הדרמה המתחוללת במשפחה.

זוכרים איך בחודש שעבר רבים התבאסו והתעצבו שספיר בורגיל, אחותו של שניר לא הגיעה לחתונה לאחר שהוא לא הזמין אותה באופן אישי? ובכן, "הדודה השרופה" בפרהסיה אמנם לא לוקחת חלק פעיל מאוד בהתרגשות לקראת התוספת החדשה במשפחה, אבל היא כן הקדישה סטורי באינסטגרם כדי להגיב על הבשורה וכתבה: "כל נשמה שיורדת לעולם ובפרט כשהיא תוספת למשפחת בורגיל היא שמחה גדולה".

הבייבי של שי ושניר
הבייבי של שי ושניר | צילום: אינסטגרם
שניר בורגיל, שי עופרי
שניר בורגיל, שי עופרי | צילום: אורי חיון

עוד חשפה בורגיל בסשן שאלות תשובות שערכה עם הגולשים כי "אין דבר כזה זוג שלא רב" אחרי ששאלו אותה מה הסוד שלה ושל בן זוגה אברהם אקלום להצלחה. "ראיתם גם באח הגדול את הריבים שלנו, היינו הכי חשופים שיש למדנו פשוט לתקשר יותר טוב. אם פעם ריב היה נמשך יומיים, היום הוא שעה. אבל בטח שרבים זה גם לפעמים כיף. שאף אחד לא ימכור לכם מציאות ורודה".

ספיר ואברהם אלקום
ספיר ואברהם אלקום | צילום: אינסטגרם