״עדיין לא העברתי את הכסף״: יוצא האח הגדול שגייס כספים לאם מהתכתבות הוויראלית מגיב על ההיתכנות להונאה

לאחר שהרשת סערה מההתכתבות הויראלית בין שתי אמהות, יוצא ״האח הגדול״ גיא איתן גייס מעל ל-80 אלף שקלים. אך כעת עלתה תהיה כי ייתכן והכל בכלל הייתה הונאה. איתן סיפר כי הוא טרם העביר את הכספים וחשף מה יעשה איתם

גיא איתן
גיא איתן | צילום: רשת 13

רק אתמול סערה הרשת לאחר שהתכתבות לכאורה בין שתי אמהות ממרכז הארץ נחשפה, במהלכה נראה שאמא אחת ביקשה מבת של אמא אחרת לא להגיע ליום הולדת שהיא מארגנת לבתה באלפי שקלים שכן הילדה המנודה מביאה "רק" חמישים שקלים ו"אוכלת כמו חזירה", כך לדברי האם. השיח המכעיס הזה התפשט כמו שדה קוצים ברשתות החברתיות ורבים מהמפורסמים אף הגיבו לעניין. יוצא ״האח הגדול״ גיא איתן זעם במיוחד ואף הרים קמפיין גיוס לאותה אמא נפגעת ועצר את התרומות כשהגיע ל-84 אלף שקלים תוך שהוא מתכתבת איתה כל הזמן ומעדכן אותה.

אך היום, המצב נראה שונה לחלוטין כאשר הועלה חשש כי בכלל לא מדובר במקרה אמיתי אלא בהונאה. ״אני מבין שהוגשה תלונה במשטרה על הונאה. יכול להיות שהצליחו לעבוד עלינו וגם הצליחו לעבוד עלי אני הרי ניזון מההתכתבות שעלתה בסטטוסים מצייצים, המזל הוא שעדיין לא העברתי את הכסף״ הודה איתן בפני המצלמה ״הכסף עדיין אצלי, הייתי צריך להעביר אותו היום. אבל התקנתי את העברת הכספים בזה שאני אפגש עם האמא הטובה ושהיא תראה לי באמת את ההתכתבות עם האמא הרעה ולפי השם שלה הייתי בודק שבאמת יש ילדה כזו שרשומה במשרד הפנים עם התאריך של החגיגה. זה עדיין לא קרה אז לא העברתי את הכסף״. עוד הוסיף ״אני לא יודע מה עושים במצבים האלה, בואו נחכה ונראה מה יהיה ניתן למשטרה לעשות את העבודה שלהם ואם יתנו לי אוקי אני אעביר את הכסף. ואם לא נחליט על גוף אחר שנתרום לו אותו״.