נהנת מדקות התהילה: סתיו קצין מתייצבת לראשונה עם הילדים באירוע השקה

לראשונה מאז שיצאה מבית "האח הגדול", כוכבת העונה סתיו קצין התייצבה לראשונה עם שני ילדיה באירוע השקה - ואתם יודעים כמה היא חיכתה לזה

זמן צפייה: 05:55

סתיו קצין הייתה אחת הדמויות שעשו את העונה האחרונה של "האח הגדול", אך למרות שיצאה מהבית בספטמבר האחרון כשהיא מוכרת כמעט בכל בית, דקות התהילה שלה נגדעו עם פרוץ המלחמה. אז תוכניות על חיים נורמלים ותיזוזים מהשקה להשקה לא יצאו לפועל, אבל עכשיו, חצי שנה מתחילת "חרבות ברזל" נראה שהשגרה מתחילה קצת לחזור, כך שקצין התייצבה באירוע ראשון עם הילדים שלה.

מקבץ של סלבריטאי הביצה ויתרו על שנת הצהריים בשישי והתייצבו בעופר הקניון הגדול בפ"ת לרגל הקרנת בכורה של הסרט המדובר "סיפר הברווזים". קצין, הגיעה עם שני ילדיה ליאם בן ה-7 ויהלי בת ה-5, שרגלם טרם דרכה באור הזרקורים מול עדשת המצלמה. עוד פגשת קצין את כוכבת "האח הגדול" המיתולוגית ליהיא גרינר, שהתייצבה בהרכב משפחתי מלא עם בעלה יוסי ושלושת ילדיהם.

סתיו קצין והילדים
סתיו קצין והילדים | צילום: אסף לב
סתיו קצין והילדים
סתיו קצין והילדים | צילום: אסף לב

 

עוד אכלו פופקורן ונהנו מהמזגן, מיכל הקטנה שהגיעה עם ארבעת ילדיה הקטנים: ריף, ריי, אלי ונאיה והצהירה: "זה שעכשיו אני לא בהריון ממש מחדל", אבי נוסבאום עם רעייתו לירן ושלושת הילדים. משפחת ספיר - כוכבי הרשת הגיעו בהרכב מלא, קומיקאית הדר לוי הגיעה עם ילדיה וחברתה השחקנית טלי שרון שהגיעה גם עם הילדים, כוכבי פקין אקספרס ועוד.

מיכל הקטנה וארבעת ילדיה
מיכל הקטנה וארבעת ילדיה | צילום: אסף לב
ליהיא גרינר והמשפחה
ליהיא גרינר והמשפחה | צילום: אסף לב
טלי שרון, הדר לוי
טלי שרון, הדר לוי | צילום: אסף לב