איך דניאל גרינברג הגיבה? המטפלת שלה ושל אייל גולן קיבלה קמפיין ראשון!

פחות מחודש אחרי סערת דניאל גרינברג והמטפלת, והמפרסמים משכילים לעשות מהלימון לימונדה, ומלהקים את מאיה זיו, הבייביסיטר של יוצאת "האח הגדול" ואייל גולן לקמפיין ראשון. ואיך דניאל הגיבה? צפו

דניאל גרינברג ומאיה זיו
דניאל גרינברג ומאיה זיו | צילום: אינסטגרם

אם עד לפני חודש לא הכרתם כלל את השם מאיה זיו, נראה שבזמן קצר היא הפכה להיות אחד השמות המדוברים במדורי הרכילות. מי שהייתה המטפלת הצמודה של ילדיה של דניאל גרינברג ולעיתים נראה שגם חברתה, הפכה להיות הנמסיס שלה, לאחר שלכאורה עשתה מעשה שלא עבר בשתיקה. זיו, שאמנם פוטרה מעבודתה אצל דניאל המשיכה להיות מועסקת אצל אייל גולן וממשיכה לטפל בילדיהם המשותפים מיאל ורון.

כעת, הבינו המפרסמים את הפוטנציאל הגלום והרעש התקשורתי, ובחרו בזיו בת ה-20 לקמפיין אופנה ראשון. הדוגמנית בהתהוות תדגמן ותשמש כשגרירת המותג אופנת הספורט לנשים dp בשווי עשרות אלפי שקלים! כבר בקרוב תתייצב לצילומי הקמפיין, שעתיד לעלות בפריסת מדיה רחבה בפלטפורמות הסושיאל במקביל למסע פרסום נרחב אשר יציג את הקולקציה החדשה של המותג הכוללת מגוון רחב של עיצובים.

מאיה זיו
מאיה זיו | צילום: אינסטגרם

אם תהיתם, החדשות הגיעו גם לגרינברג שכמובן לא התמהמה וישר העלתה תגובה לאינסטגרם שלה: "הכל מאת השם. כנראה שהיא שיעור עבורי ואני מקפצה עבורה. אני שמחה לראות שדרכי ילדה בת 20 קיבלה אולי כיוון תעסוקתי ובעזרת השם פרנסה" עוד כתבה "אין צורך בלשון הרע, אתמול צמנו".

הסטורי שהעלתה דניאל גרינברג
הסטורי שהעלתה דניאל גרינברג | צילום: אינסטגרם

 

כזכור, לפני חודש בדיוק חשפה גרינברג הכל שסיפרה בחשבון האינסטגרם שלה בדיוק מה קרה. "לא קיבלתי את הדיווחים שהייתי צריכה לקבל לגבי הילדים שלי, שקשורים לביטחון שלהם. הייתי בטיסת עבודה והילדים עברו תאונת דרכים לא תחת המשמרת שלי והרגיש בנוח להסתיר את זה ממני כי אולי לא צריך להטריד אותי, כי לא צריך להדליק אותי או לא יודעת. פשוט לא עדכנו אותי בדבר כל כך חשוב שזה הילדים שלי, שעברו משהו שאולי אני כאמא צריכה לדבר איתם או להעלות להם את המודעות או לבחון האם הם בטראומה".

"עצוב היה לגלות את זה אחרי שבוע שכבר חזרתי מילד בן 3 שמספר לי הכל ואני מאמתת את זה. אז זה לא נעים שמסתירים ממך משהו חשוב שקשור לילדים. יש פה משהו מעבר וזה פגע בסמכות שלי כאמא שיודעת לקחת את ההחלטות האם צריך לדבר על הדבר הזה" סיפרה וכמעט דמעה. "פשוט הוציאו אותי מהתמונה. אני חושבת שכל אחת מכן אם היה קורה מצב שהילד שלכן בפחד או סכנה הייתן רוצות לדעת על מקרה כזה למרות שלא קרה כלום ברוך השם. זה לא אומר שאין צורך לשתף את האמא של הילדים במקרה כזה או אחר".