יש דמיון? בתו של אמיר דדון בג'וב דוגמנות ראשון

בתו של אמיר דדון החליטה להיכנס גם היא לעולם הבידור, ואמנם היא לא מתכננת לפרוץ (כרגע) בתחומי שירה, אך היא כן מקווה לכבוש את עולם הדוגמנות

אמיר דדון
אמיר דדון | צילום: רחלי קרוט

נדמה שחיידק הבמה עובר במשפחה וכעת במשפחת דדון יש כוכבת חדשה. הזמר והיוצר אמיר דדון הוא כבר לא האמן היחיד במשפחה כי גם בתו נויה בת ה-18 החליטה לעשות צעד ראשון בעולם הזוהר והחלה לדגמן. לפני שאתם ממהרים לחשוב על פרוטקציות נספר כי דדון, שהוחתמה לאחרונה בסוכנות הדוגמניות  יולי לא הגיעה לשם בזכור אביה, אם כי הסקאוטרית הראשית של הסוכנות גילתה אותה כאשר מילצרה לה בבית קפה שכונתי באזור מגוריה. אם תהיתם, אביה גאה ותומך בה בהחלטה להתחיל לדגמן.

כתבות נוספות במדור סלבס:

נויה דדון
נויה דדון | צילום: ניר פקין

כתבות נוספות במדור סלבס:

בחמישי האחרון השתתפה דדון ודגמנה באירוע חגיגי שערכה רשת הקוסמטיקה SACARA לכבוד פורים בחנות ייעודית לחג. בין לבין עבודות הדוגמנות החדשות, מתכוננת דדון לגיוס לצה"ל כבר בחודש הבא לחיל האוויר, ולא וויתרה על טיול לפני צבא וחזרה בימים אלה מחופשה משפחתית בתאילנד. בתו של דדון סיפרה שקיבלה גם את הכישרון מאביה, היא לומדת גיטרה במשך חמש שנים ולאחרונה החלה גם לשיר. עוד סיפרה נויה כי השלב הבא זה להופיע עם אבא אמיר על הבמה אבל כרגע היא שרה רק בבית.

נויה דדון
נויה דדון | צילום: ניר פקין