"יש אשמים": משטרת לוס אנג'לס קרובה לסיום חקירת מותו של מת'יו פרי

החקירה על מותו של השחקן מת'יו פרי קרובה לסיום ומשטרת לוס אנג'לס כבר מדווחת כי ישנם כמה אשמים שמעורבים בסיבות שהביאו לקץ חייו של כוכב "חברים"

זמן צפייה: 03:20

מתיו פרי כוכב "חברים" לשעבר נמצא מת בסוף אוקטובר האחרון, כשהוא בן 54 בלבד. אמנם אופן מותו נקבע אז כמקרי אך דוח הנתיחה של גופתו חשף אחרת, ופורסם שהוא מת מהשפעות חריפות של קטמין עם גורמים נוספים כולל טביעה, מחלת עורקים ושילובי תרופות קטלניים. כעת, דיווחים מעבר לים מספרים כי החקירה המשטרית קרובה לסיומה ויתכן ויש הרבה אנשים להאשים במוות שלו.

בחודש מאי משטרת לוס אנג'לס ומנהל אכיפת הסמים האמריקני פתחו בחקירה פלילית בכדי לברר מהיכן ומדוע קיבל את תרופת המרשם קטמין שהביא למותו. פרי כזכור, היה נקי מסמים במשך למעלה משנה ואף הוציא ספר אוטוביוגרפי שבו שיתף בגלוי בחוויותיו ודיבר על התמכרותו לסמים והגמילה מהם.

מת'יו פרי
מת'יו פרי | צילום: shutterstock

 

כאמור, פרי נמצא מת בג'קוזי בביתו שבשכונת פסיפיק פליסיידס בלוס אנג'לס ב-28 באוקטובר 2023. תחילה דווח כי לא נמצאו סמים בזירה וכי אין חשד לפלילים, ובהמשך פורסם דו"ח הנתיחה שלאחר המוות ולפיו סיבת הפטירה היא "השפעות חמורות של הסם קטמין", לצד תרופות נוספות שנטל השחקן.

בדו"ח צוין עוד כי כוכב "חברים" קיבל עירוי קטמין באופן קבוע לפני מותו, אך ככל הנראה הקטמין שנמצא בגופו הגיע ממקור אחר - שכן העירוי האחרון של פרי התרחש שבוע וחצי לפני מותו, כך שלא ייתכן שהוא נשאר בגופו עד למותו. "סביר יותר להניח שזה היה שימוש בקטמין לצרכי הנאה", אמר אז ד"ר בנקול ג'ונסון, אחד מבכירי מדעני המוח והרופאים בעולם, לאתר "page six" לאחר שזה פרסם את ממצאי הדו"ח. "לספק קטמין למישהו המשתמש גם בבופרנורפין זאת התנהגות מפוקפקת מאוד, שהיא גם מתכון אמיתי לאסון".