בגיל 21 ולתפקיד משמעותי: יענקי גולדהבר התגייס לצה"ל

דייר בית "האח הגדול" לשעבר יענקי גולדהבר הצליח להגשים חלום, והתגייס כאחד האזרח לשירות מלא בצה"ל בגיל 21. אז מה הוא הולך לעשות? קבלו את כל הפרטים

יענקי גולדהבר

שלחו ברכות גיוס נעים לחייל החדש שהצטרף לצה"ל הבוקר, דייר "האח הגדול" לשעבר, יענקי גולדהבר. מתמודד הריאליטי שחגג בשבת האחרונה יום הולדת 21, בן למשפחה חרדית מבני ברק המונה שנים עשר אחים החליט לקחת על עצמו את החובה של כל אזרח במדינת ישראל ולתרום למדינה בייחוד בתקופה זו.

לכתבות נוספות בנושא סלבס:

יענקי התייצב הבוקר בלשכת הגיוס בתל השומר, החליף את הבגדים האזרחיים ועלה על מדים. גולדהבר יתחיל היום טירונות ובהמשך יעמוד בראש המערך הצה"לי במחלקה מיוחדת שתעודד חרדים להתגייס לצבא. כפי שציין לא פעם, חשוב לו שחרדים ישרתו בצבא כמו כל אזרח כחלק מהשוויון בנטל והתרומה ההדדית בדיוק כמו כל אזרח במדינה.

יענקי גולדהבר
יענקי גולדהבר

החייל החדש, הולך לעשות שירות רגיל של כמעט שלוש שנים, ולא שירות בהתנדבות שהוא יותר קצר. כזכור, כשיצא מבית האח בספטמבר האחרון רמז לעוקבים שהוא הולך להגשים חלום והעלה טפסים של צה"ל – דבר שעורר הרבה שאלות. לאחר מכן חשף וסיפר בסטורי: "הרבה שואלים אותי מה עם הצבא אחרי שהעליתי את המיונים שאני עושה עכשיו. בעזרת השם אני הולך להתגייס בקרוב. כשאני אוכל להגיד לאיפה, אני אגיד לאיפה. אני הולך לעשות בעזרת השם שירות משמעותי, כמו כולם. ויהיה טוב. אני באמת שמח ומאושר שאני מצליח להגשים את החלום הגדול הזה".