"מוכרת את אחיה בשביל כותרות": סתיו קצין וספיר בורגיל בסכסוך פומבי באינסטגרם

למרות שהאורות בבית "האח הגדול" כבו נראה שהדרמה שהתחוללה שם עדיין נמשכת, וסתיו קצין עלתה להתקפה כשהפעם על המוקד ספיר בורגיל. "מרגישה שנוצלתי בשביל עוד כותרת" כתבה ובורגיל הגיבה "היא לא יציבה"

סתיו קצין, האח הגדול, חמישיית הגמר
סתיו קצין | צילום: האח הגדול

נראה שאין לספיר בורגיל רגע דל והסכסוכים שהיו בבית "האח הגדול" עדיין ממשיכים להתקיים גם בחיים האמיתיים שבחוץ. אחרי המריבות הפומביות וחילופי הדברים הלא נעימים בינה לבין אחיה, שניר בורגיל וארוסתו ההריונית שי לי עופרי, בורגיל סופגת אש מכיוונה של סתיו ברבי קצין, ובוחרת להגיב לה לעייני כל.

כיאה למוצ"ש בביצה, קצין ערכה סשן שאלות תשובות בחשבון האינסטגרם שלה ולא חסכה בביקורת על כל מיני מתמודדים מהריאליטי. בין השאלות שנשאלה על ידי אחד העוקבים הייתה שאלה ששאלה מתי תיפגש עם ספיר. האמא לשניים בחרה לפתוח הכל וכתבה: "אחרי שסיננה אותי מהפעם האחרונה שהייתה אמורה לבוא אליי, והבריזה לי בדקה ה-90 מיום ההולדת של הילדה שלי למרות שהבטיחה לבוא, לא חושבת שיש לנו טעם להיפגש. מרגיש לי שנוצלתי בשביל עוד כותרות כדי להישאר בתודעה".עוד הוסיפה "מי שמוכרת את אח שלה בשביל כותרת באה להטיף לי".

ספיר בורגיל ואברהם אקלום
אין לה רגע דל. ספיר בורגיל ואברהם אקלום | צילום: אור גפן

 

ספיר, שהייתה עסוקה גם היא בלענות על שאלות מהעוקבים שלה ואף הצליחה לעקוץ את אחיה וגיסתו לעתיד ואמרה שתחכה עד אחרי החתונה בשביל להביא ילדים, ענתה בפומבי לקצין וכתבה: "נראה לי שיש בלבול, כי הכותרת על הגב שלי. מתוך 10 שאלות 7 עליי. בכוח לנסות להוציא את הכותרת ואז לבוא עליי. הניסיון הבלתי פוסק הזה מעייף. זה שהיא סטייק ולא יציבה ושכל יום, לאן שנושבת הרוח, לשם היא הולכת - לא בעיה שלי. סליחה באמת שהייתי חולה וסליחה שיש עולם שהוא לא רק סתיו קצין. מעדיפה בשלב הזה לשמור מרחק, הזהירו אותי - ובחרתי להקשיב ללב".