למרות ההכחשות: אורי נגר ושרית פולק צמודים מתמיד – צפו

דייר "האח הגדול" אורי נגר אמנם הכחיש בכל תוקף כי הוא ושרית פולק ביחד, אך תמונות חדשות שהגיעו לידי המערכת מראות את הדברים אחרת

אורי נגר ושרית פולק
אורי נגר ושרית פולק | צילום: צילום גולשים

אחד בפה אחד בלב? כי נראה שלמרות ההצרה החד משמעית של אורי נגר ביום ראשון האחרון כי לא קורה שום דבר רומנטי בינו לבין שרית פולק, השניים ממשיכים להיות מאוד מאוד צמודים. אחרי שסרטון שלהם רוקדים על הבר ולכאורה מגניבים נשיקה קטנה הופץ ברשתות החברתיות, כתב דייר האח הגדול "פולק היא כמו אחותי, אם אני אהיה עם שרה זה כמו גילוי עריות". אבל מסתבר שהשניים, שבילו במוצאי שבת יחד ביום ההולדת של יענקי גולדהבר ממשיכים להנעים את הזמן אחד של השניה ותועדו אתמול מבלים יחד. צמודים מתמיד.

לכתבות נוספות בנושא סלבס:

בתיעוד פפראצי נדיב של אחד הגולשים, נראים השניים מגיעים יחד למסעדה כשהם הולכים אחד לצד השני מאוד מאוד צמודים. נגר ופולק אמנם נכנסו יחד אבל זהו לא היה דייט של ממש, שכן הם פגשו חברים נוספים במקום. העדות הזו מצטרפת לדברים שמקורבים לשניים סיפרו לנו בסוף השבוע האחרון שהשניים אכן היו קרובים בצורה אינטימיות.

אורי נגר ושרית פולק
אורי נגר ושרית פולק | צילום: צילום גולשים

התמונות צולמו שעות בודדות בלבד לאחר שסטטיק, הגרוש של פולק העלה ברכת יום הולדת לבת הזוג שלו הנוכחית רונה לי שמעון, שם כתב לה "אלוהים נטע בך מפלא הבריאה שלו. מזל טוב אישה שלי".