"העם היהודי זה הדבר הכי מיוחד שיש לעולם": נת'ניאל בוזוליץ' מאוהב בישראל ולא פוסל מעבר לכאן

השחקן הבינלאומי וכוכב "יומני הערפד", נתניאל בוזוליץ' התייצב לצד ישראל החל מפרוץ המלחמה, נהיה אחד השגרירים הכי טובים שלנו ואפילו מצא כאן אהבה. עכשיו הוא נבחר לככב בקמפיין מקומי ועל הסט סיפר לנו איך הרומן שלו התחיל – גם עם ישראל וגם עם ליה נגה 

זמן צפייה: 04:44

לא רק פעיל הסברה אם כי כוכב הקמפיין החדש של מותג המשקפיים "קרולינה למקה ברלין". השחקן הבינלאומי וכוכב ״יומני הערפד״, נת'ניאל בוזוליץ', ומי שמשמש כאחד המסבירים הכי גדולים של ישראל בתקופה האחרונה בחו"ל, נבחר לככב בקמפיין הקיץ לצד בר רפאלי.

בוזוליץ' שהגיע לישראל אחרי מאורעות השבעה באוקטובר יחד עם צוות צילום כדי לתעד לעמוד האינסטגרם שלו המונה 3.5 מיליון עוקבים את הזוועות והתחושות בארץ, התייצב אתמול בבית המלון R48, וסיפר לנו איך הוא הגיע למצב שהוא עולה על טיסה מאוסטרליה לישראל בזמן שמתחוללת כאן מלחמה, ואיך סיפור האהבה שלו עם המשפיענית ליה נגה בכלל התחיל.

נת'ניאל בוזוליץ' ובר רפאלי | צילום: יח"צ

מה יש בישראל שגרם לך להפוך לאחד השגרירים הכי גדולים שלנו?

"אני חושב שהעם היהודי זה הדבר הכי מיוחד שיש לעולם. ראיתי אותם מבחוץ ומבפנים והעברתי הרבה זמן עם יהודים בכל העולם, בלוס אנגל'ס, אוסטרליה וישראל ואני נדהם מהיופי שלהם, מהחוסן והתושייה. זה ממש ממש מדהים"

איך זה בכלל התחיל? אתה הרי לא יהודי בכלל

"אני לא יהודי. אני נוצרי אבל יש לי תשוקה אמיתית ללמוד ולהבין את התנך והתורה. מה שגרם לי לתמוך בראש ובראשונה בישראל זה הצדק. אני רואה אנשים נרדפים במהלך ההיסטוריה כשלא מגיע להם במיוחד ב-2024, במיוחד אחרי מה שקרה בשבעה באוקטובר. ואני יכול רק לדמיין כמה מתיש ומעייף זה להיות יהודי וכל הזמן להזדקק להגן על הזכות להתקיים. בשבילי זו מטרה נעלה

אתה לא מפחד שהקריירה שלך תיפגע מהתמיכה שלך בישראל?

"לא אני לא דואג מהדברים האלה. כשאתה מאמין בשם ובתוכניות שלו אתה מאמין שהכל ילך בדרך שנועדה לך. אני מסתכל על זה כמו על ממלכה הפוכה. כשאתה מתמקד רק בעצמך אתה מאבד את עצמך כשאתה מתמקד באחרים לפעמים דברים נהיים חיים יותר בתוכך כשאתה נהיה אתה האמיתי. בשבילי זה משהו שאני עושה שהוא מעבר לחיים שלי, לקריירה שלי, לביטחון האישי שלי. משהו גדול יותר ממני שיש לו מטרה חשובה יותר של הדורות הבאים של העם היהודי"

נת'ניאל בוזוליץ' | צילום: יח"צ

איך אתה וליה הכרתם?

"הכרנו דרך חברים משותפים כשרק הגעתי לישראל והיא הייתה אור עבורי בימים מאוד מאוד קשים וחשוכים. אחרי שפגשתי שורדים מהנובה, משפחות של החטופים אלו היו ימים קשים ללב שלי. ליה נהייתה חברה טובה עבורי והאדם הזה שיכולתי להישען עליו. היא הייתה הבן אדם שלי להסיח את הדעת, היינו נפגשים אוכלים המבורגר ופשוט זה הפך להיות משהו יותר מזה, משהו יפהייפה. אני לא פוסל מעבר לכאן".