לא פסח עליהם: עשר המכות שנפלו השנה על הסלבס

אמנם עברו מאות שנים מאז קיבלו בני ישראל את עשר מכות מצרים אבל נראה שגם היום יש כאלו שהצרות לא פוסחות עליהם. קבלו את עשר המכות שהכו השנה בסלבס המפורסמים

מייקל לואיס (גלי קלש), סטטיק ובן אל (משה נחמנוביץ'), דנית גרינברג ושר פיטנס (אינסטגרם)

אם חשבנו בשנה שעברה שהקורונה הביאה את המדינה למשבר, כעת אנחנו מבינים שזה עוד כלום לעומת מה שמטריד את האזרחים השנה, ב-2023 כשהמצב המדיני בוער. לצד הדברים הפחות יפים של השנה אמנם חלק מהמפורסמים בביצה חוו לא מעט דברים טובים כמו חתונות, לידות ועסקים חדשים  אבל יש כאלו שהשנה החולפת הביאה איתם כמה מכות של ממש - ששינו להם את החיים, בכל המובנים. לכבוד חג הפסח, בו מציינים בין היתר את עשרת המכות שנפלו על בני ישראל במצרים החלטנו לאגד לכם את המכות הקשות שנפלו על הכוכבים המקומיים ועשו להם תפנית בחיים.

בן אל תבורי | פרשת ההקלטות

בן אל תבורי
בן אל תבורי | צילום: אינסטגרם

אחד מנקודות המפנה הגדולים של השנה הוא הרגע בו פורסמו ההקלטות הקשות של בן אל תבורי בהם הוא נשמע מתבטא באגרסיביות כנגד בן הזוג לשעבר אורטל עמר ובנם המשותף תו פרינס תבורי. ההתבטאויות גרמו לקהל להסתכל עליו בצורה אחרת, ואין ספק שזה הרגע בו הכל החל להתפורר עבורו. מפרסמים הפסיקו חוזים איתו, ביטלו השתתפותו בשולחן השופטים של "הכוכב הבא" ולבסוף השיא הגיע כאשר היחסים בינו לבין הפרטנר המוזיקלי סטטיק עלו על שרטון והם הפרידו את דרכיהם המשותפות.

סטטיק | הפרידה הכפולה

סטטיק
סטטיק | צילום: אור גפן

מערכת היחסים בין סטטיק ובן אל ידעה עליות ומורדות במהלך השנים, אבל יש מצב גדול שלירז רוסו לא תיאר לעצמו שהשנה הנוכחית תביא איתו שתי פרידות מאוד משמעותיות בחיים שלו. האחת, הפרידה המקצועית מבן אל כאמור בעקבות הסעיף הקודם והשנייה, מאשתו שרית פולק. בדיעבד ייתכן וזה היה לטובתו, שכן הוא פצח בקריירת סולו וזכה לסיקור תקשורתי נרחב, אבל אחרי שנים של הצלחה לצד החבר הכי טוב שלו ואהובתו - הוא נשאר לבד.

שר פיטנס | נפילת האימפריה

שר פיטנס
צילום: שר פיטנס סטודיו

אחרי השנה הקשה ב-2021 שהייתה לה, כאשר נתקפה על ידי חיידק תוקף רגע אחרי לידת בנה והשיקום הקשה שעברה, ייתכן ושר פיטנס לא חזתה את הנפילה הגדולה של האימפריה שבנתה שקרתה ממש לאחרונה. בחודש שעבר פורסם כי כוהנת הכושר נקלעה לחובות של 24 מיליון שקל ולאחרונה סגרה את כל הסניפים לאחר שפשטה רגל. שר סנדה כמעט יצאה מהתסבוכת כאשר הולמס פלייס הייתה אמורה לקנות את הרשת ולהעסיק את מאמנת הכושר כשכירה, אך לאחרונה גם הם משכו את ההצעה אך מי שכעת ככל הנראה יוציא אותה מהתסבוכת הוא רמי לוי עם הרשת גוד פארם.

דנית גרינברג | התאונה ששינתה את חייה

דנית גרינברג וברק חקמט
דנית גרינברג וברק חקמט | צילום: אינסטגרם

בשנה שעברה, ממש שבועיים לפני החתונה נפלה על כוכבת הריאליטי לשעבר מכה רצינית, כאשר עברה תאונה בה הרכב שלה נהרס לחלוטין והיא נפצעה באפה ונשברו לה כמה שיניים. ייתכן וזו הייתה נורת אזהרה, שכן פחות משנה לאחר התאונה הקשה שהותירה בה טראומה, גרינברג ובעלה ברק חקמט נפרדו ולא נצפה שום קאמבק באופק. בנוסף, נאלצה כוכבת הרשת לעבור ניתוח באפה לתיקון המחיצה שנפגעה, מה ששינה את המראה שלה וגרם לשיח רב ברשתות החברתיות.

מיכל הקטנה | הצרות שבבניין

נראה שעם כל ההצלחה של כוכבת הילדים מיכל הקטנה לא הכל רגוע בחייה. אלילת הילדים כיכבה לא מעט לאחרונה בכותרות, תחילה כאשר לפני שלושה חודשים בדיוק פורסם כי  בשעות הבוקר המוקדמות נכנס אלמוני רכוב על אופנוע, כשפניו מכוסות בקסדה, למגדל היוקרה בו היא מתגוררת עם בעלה איש העסקים ניר ויצמן וששת ילדיהם, הניח מחוץ לדלתם מטען דמה, וברח. למרות שהיא טענה כי הדיווח לא נכון, ישנם גורמים אחרים שטוענים אחרת.  זמן קצר לאחר הגיעה מיכל עד לתאילנד עם ילדיה, רק כדי לגלות ששכחה את המזוודה שלה בשדה התעופה ועד שהיא תגיע אין לה מלתחה. גם לפני שבועיים חזרה הדרמה לבניין של מיכל הקטנה בפארק צמרת, כאשר כולו פונה בעקבות שריפה שפרצה באחת הקומות מתחתיה. "הדופק שלי בשמיים מה קורה כאן אלוהים, כל הבניין שלי עולה באש" אמרה בלחץ.

מייקל לואיס | התאונה שעצרה הכל

מייקל לואיס ביקר בסיישל לצורך צילומים למשרד התיירות של איי סיישל, ובמהלכם החליק ממפל בגובה של 15 מטר ונחבל בגופו. לואיס נלקח לבית חולים מקומי, שם עבר סדרת ניתוחים דחופים, ואז הוטס לארץ להמשך טיפול בבית החולים. לואיס, שטייל יחד עם בת הזוג שלו נמצא במחלקת שיקום וצפויה לו עוד דרך ארוכה עד לחזרה מלאה לתפקוד. נראה שאת הפרוייקטים שהיה מחוייב אליהם ואת שגרת הכושר שלו הוא ייאלץ לשים על "הולד" ולהתמקד בהתאוששות ובהחלמה.

אור שפיץ | הנאחס שלא פוסק

צילום: האח הגדול העונה החמה

זו לא ממש הייתה שנת המזל של כוכבת הריאליטי והשפית הוורודה, שלא מעט דברים שליליים קרו לה לאחרונה. בדצמבר האחרון היא חשפה בפני העוקבים שלה ברשתות החברתיות שהיא כמעט נמחצה על ידי אוטובוס תוך כדי נסיעה בכביש המהיר, בחודש שעבר היא גילתה לתדהמתה כי על המדרכות ברחובות תל-אביב זרוקים עשרות פליירים שמפרסמים מכירת סמים עם תמונה שלה ואף יצאה להבהיר את העניין כשפנתה לכולם ואמרה: "זה לא אמיתי, תיזהרו. זה לא קשור אליי בשום צורה". אם חשבתם שהנאחס נעלם אתם טועים, כי ממש שלושה שבועות אחרי זה פתחה במרדף בעקבות קורקינט שנגנב ממנה. הקונדיטורית עקבה אחרי האיירטאג שהיה מוצמד לכלי התחבורה, הגיעה עד אליו והזמינה משטרה. למרות שעשו חיפוש לא מצאו את האבידה אבל אין ספק שלמרות הכל שפיץ גילתה תושיה רבה.

גל גברעם | לא הכל הולך חלק

גל גברעם
צילום: עירד נצר

בשנה החולפת חשפה כוכבת "האח הגדול" כי חווה דיכאון איתו היא מתמודדת ומטפלת, דבר שהגיע במקביל ולאחר הפרידה מבן הזוג מהריאליטי תום חיימוב. בעוד שהיא ראתה אותו ממשיך הלאה (וגם מספיק להיפרד) נראה שקורים לה לא מעט גליצ'ים, ורק לאחרונה נסעה לטיול מאורגן בחופשת סקי, משם חזרה עם פציעה ברגל שגם תשבית אותה לתקופה הקרובה. אין ספק שכוכבת הרשת ידעה תקופות טובות יותר.

אדל בספלוב | במוקד הסערה

אדל בספלוב
אדל בספלוב

החודשים האחרונים לא היו פשוטים בכלל עבור אדל בספלוב - בלשון המעטה. כוכבת הריאליטי שילדה ביולי האחרון הייתה במוקד הסערה, כאשר פרסומת בכיכובה לחברת עגלות קיבלה ביקורת קשה על האופן בו מוצגת אישה לאחר לידה. כשהיא לבושה בבגד גוף קטן ומציגה פיגורה מעוררת קנאה, רבים ביקרו את התמונת שווא של הסיטואציה הלא מציאותית שהיא מציגה. אם זה לא מספיק, לפני כחודשיים חשפה באומץ רב, כי בעקבות תגובה של עוקבת באינסטגרם שהבחינה בבליטה על צווארה, היא הלכה להיבדק ונמצא כי יש לה סרטן בבלוטת התריס. בספלוב עברה ניתוח מוצלח בסיומו הצליחו להסיר לחלוטין את הנגע.