למה בלילה ולמה באילת? מה עומד מאחורי שחרור השיר של נועה קירל לאירווזיון

השיר החדש של נועה קירל לאירווזיון ייחשף במסיבת עיתונאים באילת בשעה 23:00 בלילה. מדוע דווקא בעיר הדרומית ולמה כל כך מאוחר? הנה התשובה

זמן צפייה: 01:31

שבוע עמוס מאוד עבר על נועה קירל, שהעבירה את מרבית הזמן שלה בהופעות במסיבות פורים והפיק יגיע היום. אחרי ציפייה ארוכה, הערב ב-22:30 תיערך סוף סוף ההכרזה של השיר החדש "יוניקורן" שייצג של ישראל באירווזיון "יוניקורן" בשידור ישיר מאילת. אם אתם תוהים לעצמכם למה בעירר הדרומית ולמה כל כך מאוחר אז התשובה היא פשוטה- ענייני לו"ז. בגלל שהמועד האחרון להגשת השיר מתקרב והיה כבר צריך לחשוף את השיר, הוחלט לעשות את זה ביום היחסית פנוי היחיד שלה בשבוע וכך יצא. הערב (רביעי) קירל תופיע ב-21:00 בפסטיבל המוזיקה באילת, מופע שנקבע כבר מזמן, כשבמקביל ישודר ב"כאן 11" סרט דוקומנטי על חייה ומיד לאחר מכן יוצג השיר.

נועה קירל
נועה קירל רגע לפני העלייה לבמה | צילום: אמיר מאירי

כתבות נוספות במדור סלבס:

כל הסקרנים יוכלו כבר בששעה 22:30 לצפות בשיר לראשונה ביוטיוב כשבשעה 23:00 תהיה מסיבת עיתונאים עם נציגים של התקשורת הישראלית וגם קצת עולמית. נראה שמאוד מתרגשים בזירה שלה, אתמול שחררו קליפ עם הטיזר של השיר, שאגב מדבר על נשיות – לא במקרה יוצא ביום האישה הבינלאומי. תלו בימים האחרונים שלט חוצות גדול באיילון עם הפרצוף שלה והיא באומץ רב עלה על מנוף והצטלמה איתו.

אמנם הסיכויים של נועה לא רעים בכלל והיא מדורגת במקום השביעי עוד לפני חשיפת השיר אבל המתמודדת העיקרית שלה ממנה צריך לפחד היא לורין השוודית שכבר זכתה ב-2012 עם השיר "אופוריה". אנחנו נדע בשבת הקרובה אם היא אכן תייצג את שוודיה ואם כן אנחנו בצרה מאחר והשיר שלה ״טאטו״ כבר מדורג במקום הראשון במצעדים באירופה.

נועה קירל
נועה קירל | צילום: אינסטגרם