בפעם השנייה: ההופעה של נועה קירל בפארק הירקון נדחתה

בהתאם למצב הביטחוני ולהנחיות פיקוד העורף חברת ההפקה לייב ניישן הודיעה היום (רביעי) שההופעה של נועה קירל בפארק הירקון נדחתה לתאריך חדש

נועה קירל | צילום: שחר נרדע

חברת ההפקה לייב ניישן הודיעה כי על פי הנחיות פיקוד העורף ההופעה של נועה קירל שהייתה אמורה להתקיים ב-20.10 בפרק הירקון נדחית למועד חדש.

התאריך החדש להופעה יהיה 6.11 וגם היא תתקיים בתיאום מלא ובהתאם להנחיות פיקוד העורף וכל רוכשי הכרטיסים יוכלו להשתמש בהם גם בתאריך החדש.

קירל כתבה בחשבון האינסטגרם שלה: "קהל אהוב שלי, כמו שאמרתי לכם אין דבר שהוא חשוב לי יותר מכם ומהביטחון שלכם. למרות שזה מבאס שוב לדחות את המופע שלי בפארק שעבדנו עליו כל כך קשה, הביטחון של כולנו חשוב יותר מהכל. אנחנו עוקבים אחרי הוראות כוחות הביטחון ופועלים בהתאם להנחיות. אתמול פיקוד העורף הודיע לנו שעל פי ההנחיות לא ניתן לקיים את המופע בתאריך שקבענו ואנחנו נאלצים לדחות אותו שוב. מפיקי המופע לייב ניישן בשיתוף פיקוד העורף מצאו תאריך חדש 6 בנובמבר. הכרטיסים שנשלחו לעשרות אלפי הרוכשים יהיו תקפים גם למועד ההופעה החדש. עד אז ולפני הכל מאחלת לנו ימים שקטים וחדשות טובות. רק אז נוכל לשמוח כמו שצריך".

כזכור, ההופעה הייתה אמורה להתקיים בחודש ספטמבר ורבים זעמו על ההחלטה לקיים אותה כרגיל בעקבות המצב הבטחוני הקשה והחוסר יכולת של תושבי הצפון להגיע בבטחה. אך לאור ירי הרקטות לעבר המרכז הוחלט לדחות אותה ל-20 באוקטובר וכעת נדחתה פעם נוספת.