היה רומן עם רביד פלוטניק? נרקיס חושפת לראשונה את האמת

לאחר שפרסמה טיזר לשיר חדש באינסטגרם שלה, רבים מהעוקבים של נרקיס הבינו בין השורות כי הייתה ברומן כלשהו עם רביד פלוטניק. כעת, עושה הזמרת סדר בשמועות וחושפת: "היה איזה משהו, אבל זה לא יכל לקרות"

זמן צפייה: 00:42

לא מעט שירי אהבה שרה במהלך השנים נרקיס, שהוציאה לאחרונה אלבום חדש בשם "תשובה". לאחר ששיחררה טיזר לאחד השירים, רבים חשדו מבין הרמזים כי היא מדברת על רביד פלוטניק ורבים הסיקו כי השניים ניהלו מערכת יחסים. בטקסט השיר שעורר את החשד נאמר: "ואתה כותב שירים, ממלא את האולמות, לא אכפת לך בנות. נשארת קר ומנוכר, תגיד לי איך לא בחרת בי? אתה רגיל כבר לבדידות ולקור, אוי כפרה שלי".

כעת, כמעט שבוע אחרי, התארחה הזמרת האהובה בתוכנית "האנשים של המוזיקה" בגלגלצ עם דנה יצחק, שם אישרה את השמועות וחשפה מה בדיוק קרה שם, לפני אי אלו שנים עם אחד הזמרים המדוברים במדינה. "זה נגמר לפני שהתחיל" הודתה והמשיכה "היה פה עניין, עם מי שדיברו עליו" ודיברה כמובן במבוכה על רביד. "היה איזה משהו, זה לא יכל לקרות אבל היה שם משהו עדיין ויש לי אליו הרבה הכרת תודה. כל מיני דברים שהתאספו אצלי בראש ובפתקים, שקרו מזמן. יום אחד אני אגיד אותם כמו שהם ואני חושבת שאמרתי הכל בשיר".