"תראו את התוצאה המושלמת": טהוניה רובל מציגה את הגוף החדש שלה אחרי הניתוחים הפלסטיים

זוכת "האח הגדול" טהוניה רובל שיתפה עם העוקבים את המראה החדש שלה, חודשיים וחצי לאחר שעברה ניתוח "מאמי מייקאובר" במסגרתו עברה הקטנה והרמת של החזה ומתיחה של הבטן

טהוניה רובל והבת טליה
טהוניה רובל והבת טליה | צילום: לנס הפקות

שנה לא פשוטה עברה על זוכת "האח הגדול" טהוניה רובל, היא נפרדה מאחותה שנפטרה לאחר מאבק ממושך בסרטן ואז אביה, וגם נפרדה מבן זוגה שלומי טהורי. אך נראה שהחודשים האחרונים מתחילים להיות קצת יותר טובים לכוכבת, אם נשים את המלחמה בצד והיא חובקת אהבה חדש וגם לוק משודרג.

בספטמבר האחרון שיתפה רובל ברשתות החברתיות כי היא מתכננת לעשות ניתוח "מאמי מייקאובר" ולשפץ את החזה והבטן שלה לאחר ההיריון. כעת, חודשיים וחצי אחרי הניתוח המיוחל החליטה זוכת הריאליטי להציג את המראה החדש לעוקבים שלה באינסטגרם.

טהוניה רובל | צילום: מתוך האינסטגרם

"ככה אני נראית אחרי חודשיים וחצי ויש לי עד חצי שנה – שנה לראות תוצאה סופית לגמרי. אני סופר מרוצה" אמרה טהוניה שהציגה מתיחת בטן והקטנה והרמה של החזה. עוד סיפרה למצלמה "כל החיים חלמתי להיות עם מכנס נמוך ושאין לי בטן שמציצה. תראו את התוצאה המושלמת" לצד סרטון בו היא מציגה טופ לבן קצרצר החושף את גופה החדש. האמת? אנחנו חושבים שהיא הייתה מושלמת גם לפני!

טהוניה רובל | צילום: מתוך האינסטגרם

כזכור, טהוניה אמא לטליה בת הארבע אותה הביאה מנישואיה ליניב בן משה ממנו התגרשה בטונים צורמים. בשנה שעברה ניהלה כאמור מערכת יחסים עם שלומי טהורי אך השניים נפרדו, ובחודשים האחרונים יש לה אהבה חדשה בחיים, שלום אחיון, גרוש אף הוא ואב לשלושה ילדים. שיהיה להם בהצלחה.