תומר הכהן עזב אירוע השקה - כדי לטפל בבת הזוג נועה קירל

תומר הכהן, שחייו סובבים לאחרונה סביב חייה של בת הזוג שלו נועה קירל נאלץ לעזוב מוקדם מהצפוי אירוע השקה, כדי ללכת לטפל בחברתו החולה

תומר הכהן
תומר הכהן | צילום: שוקה כהן, לנס הפקות

אין ספק שתומר הכהן, דוגמן עולה ובן הזוג נועה קירל די נמצא בצללים כעת של חייה חברתו, שמהווה השם הכי חם בתעשייה בימים אלו. לצד ההכנות לאירווזיון והטירוף סביב השיר החדש, מוצא את עצמו הכהן תומך באהובתו מהצד ונהנה מהרגעים הפנויים שיש לה, כדי לבלות זמן איכות זוגי. אמש, התייצב הפרזנטור באירוע לפתיחת תערוכת קית׳ הרינג "UNTITLED" לראשונה בישראל, אך זמן קצר לאחר הגעתו היה חייב ללכת.

כתבות נוספות במדור סלבס:

תומר הכהן, אוראל צברי
חייב לזוז לטפל בחולה. תומר הכהן, אוראל צברי | צילום: לנס הפקות/ שוקה כהן

האוסף המקורי של האמן האמריקאי קית' הרינג, אחד מאמני הפופ ארט המסקרנים בעולם נחת בישראל וכוכבים רבים הגיעו לצפות ביצירות המקוריות, כמו גם בשיתוף הפעולה בין ארגון הנוער הגאה איגי לתערוכה שהציגו מתחם מחווה לזכרו של הצלם המוערך רונן אקרמן ז״ל עם צילומים של מפורסמים גאים שצילם לאורך חיו, כולם בהשארת קית׳ הרינג. הכהן, בקושי הספיק להתרשם מהיצירות, שכן היה חייב לחזור הביתה לטפל בנועה קירל שלא הרגישה טוב וחיכתה לו בבית שישוב וידאג לה. רק נזכיר שהזמרת הצעירה עדיין גרה עם ההורים אבל עדיין, די רומנטי שהחבר יפנק בתה חם וטישואים נעימים.

בין המפורסמים שהגיעו לפתיחת ההשקה ולכבוד המחווה המרגשת היו אסי עזר, מיקי בוגנים, בר ברימר, שחף רז מ"האח גדול" שנהנה מאירוע קרוב לבית, צדי צרפתי, ינאי פרישר גוטמן, בן זיני, תום חיימוב, ג׳קי אזולאי, מיה דגן, ילנה ראלף, טום באום, אוראל צברי. גם ירדן אדרי הייתה אמורה להגיע, וכבר שוריינה לה מונית אך ברגע האחרון גילתה שהיא נדבקה בקורונה.

תומר הכהן, שחף רז, בר ברימר
תומר הכהן, שחף רז, בר ברימר | צילום: לנס הפקות/ שוקה כהן

תום חיימוב
תום חיימוב | צילום: לנס הפקות/ שוקה כהן

ג'קי אזולאי
ג'קי אזולאי | צילום: שוקה כהן