מאיה קיי העלתה תמונות חושפניות - וזה מה שקרה

השורדת מאיה קיי העלתה לחשבון האינסטגרם שלה תמונות חשפות ללא חלק עליון, כאשר לאחר זמן קצר הן נעלמו מהפרופיל שלה. אז מה קרה שם? ומדוע זה לא הדבר שהכי עניין אותה באותו היום

זמן צפייה: 03:15

השורדת היפה מאיה קיי רגילה להצטלם בבגד ים קטן ואפילו בהישרדות, בפריים טיים היא מככבת על המסך הגדול עם מעט בגדים. אתמול, בחרה הדוגמנית להעלות תמונות חשופות שלה לאינסטגרם, ואחרי תגובות רבות שקיבלה - הן נעלמו מהפיד שלה. שבועות אחרי שחזרה מחופשה ארוכה בתאילנד, שם שהתה יחד עם בן זוגה טל מורד אותו הכירה על האי ככל הנראה הבחינה שיש תמונות שוות שטרם העלתה, וחלקה עם כמעט חצי מיליון העוקבים שלה תמונות שלא משאירות הרבה מקום לדמיון, כאשר היא הצטלמה ללא חלק עליון.

כתבות נוספות במדור סלבס:

אחרי שעוררה תגובות רבות ויצרה באזז סביב התמונות הפוסט של קיי הוסר מהפרופיל שלה. אז לא - קיי לא התחרטה, ולא מדובר בבקשה של הבן הזוג שלה שקנאי לפרטיותה של חברתו אם כי אינסטגרם החליטה להסיר את התמונות מאחר והן לא עומדות בחוקים והכללים של הפלטפורמה, והציגו מראה חושפני יותר ממה שמותר לשתף. קיי מסרה בתגובה: ״אינסטגרם הוריד ולא אני הורדתי. אני לא פועלת על פי אנשים שקשה להם להבין שיש לבחורה מקצוע ואני עובדת. כל אחד שיעסוק במה שהוא רוצה ועושה לו טוב. זה שלי ולא של אף אחד"

מאיה קיי
מאיה קיי | צילום: אינסטגרם

מאיה קיי
מאיה קיי | צילום: אינסטגרם

אבל זה לא הדבר היחיד שעניין את קיי אתמול, שלכבוד יום המעשים הטובים וכפרזנטורית של מותג JUV הרימה את הכפפה ונרתמה ביום התנדבות בבית החולים שניידר לרפואת ילדים במחלקה שאותה אביה מנהל. גם בן הזוג טל מורד הצטרף ליום ההתנדבות והשניים סייעו בכל מה שנדרש מהם בלי הנחות ובנוסף, חילקו עשרות מארזים לילדות ונערות מאושפזות במחלקה.

 

מאיה קיי, אביה דר דרגן קרברושיץ וטל מורד
מאיה קיי, אביה דר דרגן קרברושיץ וטל מורד | צילום: יח''צ

מאיה קיי, טל מורד
מאיה קיי, טל מורד | צילום: יח''צ