בשידור חי: אליקו תיעד את ארוסתו בת ה-18 יולדת

בדיוק כמו שהבטיחו והצהירו כעת זה קורה, שדרן הרדיו אליקו בן ה-47 וארוסתו בת ה-18 משדרים את הלידה של בנם הבכור בשידור חי ברשתות החברתיות

נראה ששדרן הרדיו אליקו ובת הזוג שלו לירז ארז הצעירה ממנו בכ-27 שנים עומדים בהבטחה שלהם והם יעשו לא מעט כדי לתפוס כותרות. אחרי שפתחו בסדרת סרטוני טיקטוק שנויים במחלוקת, סיפרו איך הכירו, חשפו שהם חולקים אותה מניקוריסטית ואף הצהירו כי ישדרו בלייב את הלידה המתקרבת, בבוקר זה קרה.

@eliko_91fmהלייב התחיל באינסטגרם בואו לקחת חלק!!! (הקשיור בפרופיל)♬ צליל מקורי - eliko

השניים הגיעו לבית החולים וולפסון לאחר שארז חשה בצירים. אליקו עוד הספיק לעשות פן לאשתו לעתיד שכורעת ללדת וכמובן - לתעד הכל לרשתות החברתיות. בעת שלירז מקבלת אפידורל עלה אליקו לשידור לייב וסיפר לעוקבים על המתקדם. ״תוך כמה שעות זה יקרה, בלי נדר״. אמר אליקו ואף ציין ״תהיו איתנו, הבטחנו לכם לשדר את כל הרגעים היפים, הכואבים ומלחיצים״. עם אלפי צופים בלייב, תיעד אליקו את הרגעים האינטימיים, עד שהגיח לעולמו בנם הבכור..

כזכור, הזוגיות בין השניים הפתיעה רבים אך חצתה גבולות בנובמבר האחרון כשחשפו הריון ראשון משותף. עבור אליקו זה יהיה יחד רביעי, שיצטרף לשלושת הגדולים שלו מנישואיו הקודמים.

@eliko_91fmהלידה פה תתכוננווו (הטיק טוק עושה לנו בעיות עם הלייב לייב אז ניתן לכם הצצה פה!!🫣 הלייב עצמו באינסטגרם) מחכים לכם❤️♬ צליל מקורי - eliko